Azzbicker Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei! Jeg gidder ikke vente lenger på norske butikker... og det er faktisk penger å spare hvis man kjøper fra england. Men har et spørsmål før jeg bestiller: Er det lik strøm kontakt i england som i norge? og hva hvis det ikke er det? hvordan kan jeg få tak i dette? takker for svar. EDIT: Jeg vet at det er PAL filsystem.. så er bare strømkontakt jeg er bekymret over.. Endret 26. desember 2004 av Azzbicker Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis jeg ikke er helt blond er det ikke lik "strøm" i England, men det finns mange adaptere for å få det til norsk spenning.. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis jeg ikke er helt blond er det ikke lik "strøm" i England, men det finns mange adaptere for å få det til norsk spenning.. ok.. hvor finner jeg det? (jeg ER blond ) Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Mulig det er like mye strøm som går gjennom ledningene der borte og, men etter hva jeg husker hadde de helt andre kontakter enn vi har. Litt gammeldagse, 2-pin kontakter, synes jeg og huske. En stepdown convertor (tror jeg det kalles) kan sikkert fåes kjøpt flere steder. Det finnes mange som denne men det er for apparater kjøpt i Asia eller USA. Si fra hvis du finner noe, hvis ikke kan jeg hjelpe deg. Endret 26. desember 2004 av Haarball Lenke til kommentar
ML Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 foreldrene mine var i london for en måned tilbake, og det er lik strøm men det er ikke samme støpsel som her i norge. Så du må ha et adapter ja! er ikke så veldig vanskelig å finne, de har det sikkert på ellektrobutikker. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er det ikke 110V i england...? Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 På stepdown'ene på Lik-Sang omtaler de 110v som noe som omfatter hele Europa, så jeg regner med at det inkluderer England. "Connect your Japanese/US game console to European/Australian 220V sockets" "Comes with a UK plug (travel adapter for other European, American countries and Australia is needed)" Er nok bare støpselet som skiller England fra Europa. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 På stepdown'ene på Lik-Sang omtaler de 110v som noe som omfatter hele Europa, så jeg regner med at det inkluderer England. "Connect your Japanese/US game console to European/Australian 220V sockets" "Comes with a UK plug (travel adapter for other European, American countries and Australia is needed)" Er nok bare støpselet som skiller England fra Europa. Hvor fant du de tekstene der? Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Lik-Sang.com, på en av stepdown convertor'ene. Lenke til kommentar
Solidox_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg brukte et reiseadapter fra Clas Ohlson da jeg var på Londontur, fungerte fint... Den konverterer bare kontakten, spenningen er den samme. Endret 27. desember 2004 av Solidox_ Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg brukte et reiseadapter fra Clas Ohlson da jeg var på Londontur, fungerte fint... Den konverterer bare kontakten, spenningen er den samme. ja.. men jeg trenger en fra engelsk til norsk støpsel... så noe belkin greier på amazon.co.uk ...men de sender ikke slikt til norge... de sender kun spill og konsoller (som forøvrig er bestilt (ikke konsollen... bare alt tilbehør... spill, kontroll memcard osv) ) Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 http://www.lik-sang.com/info.php?category=24&products_id=646 Men trenger jeg stepdown converter også? ( denne ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå