arielfaaland Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei! Jeg har 2pcer jeg har windows 2000 på. Når jeg skulle koble disse til nettverket, satt jeg på automatisk ip osv.. Ip adresse fikk begge maskinene (av ruteren) men kom ikke på internett eller kom inn på resten av nettverket enn de 2maskinene. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kanskje en firewall blokkerer? Skru den av. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 alt sånn er av... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 arielfaaland skrev: Hei! Jeg har 2pcer jeg har windows 2000 på. Når jeg skulle koble disse til nettverket, satt jeg på automatisk ip osv.. Ip adresse fikk begge maskinene (av ruteren) men kom ikke på internett eller kom inn på resten av nettverket enn de 2maskinene. Noen som har noe tips? For at du skal finne PC´ene på samme nettverket må du sette dem opp i domene eller i samme arbeidsgruppe. Jeg bruker alltid arbeidsgruppe når jeg setter opp private nettverk. For internett tilgang skulle ikke dette ha så mye å si! Så akkurat der har jeg ingen tips på stående fot. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 alle pcene er i samme arbeidsgruppe ja.. men kjører XP på alle de andre maskinene.. Lenke til kommentar
Havon Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bruker du proxy? Hvis ikke så vet jeg ikke om noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå