Gå til innhold

har 2600,- hva skal jeg bruke de på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om signaturen din stemmer, og du har "3dMark03: 13641", hva skal du da med nytt skjermkort? Jeg tror heller jeg anbefaler deg å skaffe deg nye drivere om FarCry hakker. :ermm:

Ellers er jo lagring alltids kjekt! Gbit switch, K700i, Router, digitalkamera, musematte kan vel også nevnes ;) Du kan jo også spare litt på pengene og kjøpe deg en NEC 1770NX ;)

Lenke til kommentar
Om signaturen din stemmer, og du har "3dMark03: 13641", hva skal du da med nytt skjermkort? Jeg tror heller jeg anbefaler deg å skaffe deg nye drivere om FarCry hakker. :ermm:

Ellers er jo lagring alltids kjekt! Gbit switch, K700i, Router, digitalkamera, musematte kan vel også nevnes ;) Du kan jo også spare litt på pengene og kjøpe deg en NEC 1770NX ;)

det er feil.

det var 05.

Lenke til kommentar
Om signaturen din stemmer, og du har "3dMark03: 13641", hva skal du da med nytt skjermkort? Jeg tror heller jeg  anbefaler deg å skaffe deg nye drivere om FarCry hakker. :ermm:

det er feil.

det var 05.

Tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...