Gå til innhold

hjeelp...(nytt pc kort...)

kurrikill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pc kort? Skal du ha nytt hovedkort, eller skjermkort?

ser ut som det er skjermkort

heihei, jeg hat tenkt til og kjøpe meg et nytt pc kort...er dette et bra valg elr??? sapphire radeon toxic x800pro??? eller har noen av dere noen bedre forslag...kan sikkert kjøpe et fra 5.000 til 6.000 ..takk for alle svar:)
Lenke til kommentar

med mitt Radeon 9800 PRO kan jeg spille alle de nyest spillene.. Veldig hyggelig pris.. Jeg ville heller kjøpt Radeon 9800 pro/xt og lagt litt i ram/cpu..

Nå sitter du sikkert å tenker at 9800 kortet ikke duger siden det er gammelt, men det er faktisk mye bedre å bruke ett laken på skjermkort litt oftere enn 5-6 laken hver gang.. radeon kortet holder følge med resten

Endret av theRINCEWIND
Lenke til kommentar
med mitt Radeon 9800 PRO kan jeg spille alle de nyest spillene..  Veldig hyggelig pris.. Jeg ville heller kjøpt Radeon 9800 pro/xt og lagt litt i ram/cpu..

Nå sitter du sikkert å tenker at 9800 kortet ikke duger siden det er gammelt, men det er faktisk mye bedre å bruke ett laken på skjermkort litt oftere enn 5-6 laken hver gang.. radeon kortet holder følge med resten

Det syns jeg er et dårlig tips. Jeg brukte i underkant av 1900 kr på mitt 6800LE og fikk (Dessverre bare) åpnet 4 pipelines til. Jeg ligger på rundt 9600 i 3dmark 03 og 3600 i 3dmark 05. Alle spill går knirkefritt på høy oppløsning. Det er ikke mye dyrere enn 9800 Pro men endel bedre ytelse. Samme gjelder 6600GT som er endel bedre enn 9800 pro/9800xt ved default hastighet. 9800 kortene er dessverre ikke så gode kjøp lenger.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Ja det går veldig bra hos meg. Jeg har et Asus 6800GT 128mb, kjører Half life 2 i 1200 oppløsning med en del eyecandy på...det går helt perfekt spør du meg. Half life 2 krever ikke så mye av din hardware som mange tror.... :thumbup:

Uansett, 6800GT er et high end kort, så det skulle bare mangle at det kjører alle nye spill glatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...