Henrik_E Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har i lengre tid vurdert hvilken 19" LCD jeg skal kjøpe... Valget nå er NEC 1970NX og bestilling på denne har jeg inne. Ettersom en aldri blir klok på hva en skal kjøpe i denne pc-verdenen har jeg nå tenkt litt på at det må være svært gunstig med en LCD skjerm med PIVOT funksjon. Tenker på skjermene Samsung Syncmaster 910T og Eizo Flexscan L768. Har noen erfaring med disse skjermene? Eller anbefaler dere andre merker med samme funksjonalitet i samme prisleie? Og ikke minst; er PIVOT funksjonen noe en bruker jevnlig? Tror jeg ville satt veldig stor pris på en slik funksjon ettersom det vel gjør skriving i Word, bildebehandling (av og til), surfing til en mer fornøyelig opplevelse? Alle gode skjerminnspill mottas med stor takk! Og god rom-jul til alle på forumet! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva slags krav har du ellers til spillytelse, farger, etc.?? Synes å huske at LaCie Photovision 19" har pivot http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11695 Jo ganske riktig, selv om jeg ikke kan se det stå i testen, er det et bilde med pivot der... Dessverre koster den en høvding mer enn den skjermen du har bestilt nå, men det virker som det kan være verdt det.. Lenke til kommentar
Henrik_E Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Stor takk for tilbakemelding Har lest Hardware sin test av Lacie'n nå og den virker jo meget god... alltid litt kjipt å betale ekstra, men hva gjør en ikke for kvalitet... Er uansett litt usikker ettersom lappene flyr når en først skal ha bedre skjerm og har bestilling på mange andre ting ved siden av Er det ellers noen skjermer som kan anbefales? Jeg ser spesielt på Eizo L768 som interessant - den virker relativt god - har vel EIZO kvaliteten. Men en skjerm har en jo lenge så.... Håper på flere kloke ord fra deg... og gjerne fra andre og... Lenke til kommentar
You&Me Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kanskje litt sent å svare på denne, men jeg har nettopp kjøpt meg Eizo L768 og er knallfornøyd med kjøpet. Pivoting var både meget bra gjennomført, og også mye kjekkere enn jeg hadde trodd på forhånd. Trodde alltid det skulle være deilig til word, men ble overrasket over hvor godt det er til surfing på nettet og sånt. Så vel.. L768 anbefales! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp, pivot er flotte greier ved surfing o.l. Selv har jeg en 20" skjerm, og du får plass til temmelig mye i 1200*1600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå