KimS Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei. Jeg fikk meg Half - Life 2 til jul, og fint var det. Jeg spillte spillet en stund, men så sa pappa at selgeren sa at jeg burde skru ned grafikken eller noe, å dum som jeg var, skrudde jeg på skjerminnstilingene (trur jeg) å så ble alt svart! Nå kommer det: OUT OF RANGE FV: 60, OHz FH:35.8 KHz poppende opp på skjermen... JEg hører at spillet går, men jeg ser jo ingen ting! Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Takker for alle svar... Mvh. KimS =) Endret 26. desember 2004 av KimS Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jada ikke noe stress det, Bare restart pcen også booter inn til safemode ved og trykke på f8 knappen før oppstart. Også unistaller du Nvidia og legger det inn igjen.. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Og på norsk betyr det? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er jeg ikke helt sikker på :o hmm, men kmr u i det hele tatt inn på Boot moden?? ved og trykke på f8? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Reinstaller skjermkort driverne og HL2. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg reinstallerte HL2 i dag, men ingen bedring. Hvordan Reinstaller jeg skjermkort driveren (Nvidia)? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Men asso kmr du inn på windows??! :O det forstå jeg ikke.. Det er vel bare til og uinstallere det og installere det på nytt, hvis du ikke har reinstallere option ved siden av,.. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Men asso kmr du inn på windows??! :O det forstå jeg ikke.. Det er vel bare til og uinstallere det og installere det på nytt, hvis du ikke har reinstallere option ved siden av,.. For det første: "kommer". For det andre: Det er ikke windows han har problemer med, bare HL2. Tydeligvis. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det er riktig Djevelen ;-) Trudde alle forstod det, er det å uninstall NVIDA Display Driver å innstalere den igjen jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jepp, du bør prøve på det. Edit: Evt. legge inn de nyeste driverne, om du ikke skulle ha dem. Endret 26. desember 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei det virker på meg som om du har stillt oppløsninga i HL2 til ett nivå skjermen ikke støtter. Dette kan du forandre på slik: - Finn ut hvilke oppløsninger du kan bruke. Du kan gjerne sjekke i windows hvilken du bruker der. Dette gjøres ved høyreklikk på skriverbordet og velg properties og deretter settings. Når du vet hvilke oppløsning du ønsker å bruke i HL2 gjør du følgende: Start menyen > Run/kjør > Skriv Regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > Valve > Source > hl2 > Settings I menyen til høyre her stiller du om: - Screen Height - Screen Width Du stiller om på disse ved å høyreklikke på hver av dem og velge modify. Deretter krysser du av på "Decimal" og skriver inn de verdiene du vet skjermen støtter. F.eks Screen Height: 600 Screen Width: 800 eller Screen Height: 768 Screen Widht: 1024 Lykke til! EDIT: CS til HL2 Endret 26. desember 2004 av OterOter Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 tenkte jeg skulle stikke på elkjop i mårra og kjøpe hl2. kan det samme skje med min? Jeg kan ha 800x600 - 2048x1536! :S :S :S wtf!!! har aldri vært såå høyt før.. :S Lenke til kommentar
KimS Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Det er fiksett hos meg nå... Supert med son PC brukerhjelp du Men trur det skall gå helt finnt Magubrothers Bare ikke tukkle med innstillingene det Hehe, takk for hjelpen alle sammen, Love you all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå