Mattlakk Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Hei... Når jeg Skal logge meg på min logg i Xp`n min kommer denne meldingen Windows kan ikke laste de lokalt lagrede profilene. Mulige årsaker til denne feilen, kan være utilstrekkelig sikkerhetsrettigheter eller skadet lokal profil. Hvis dette problemet vedvarer, kontakter du systemansvarlig. DETAIL - Systemet kunne ikke tildele nødvendig plass i en registerlogg. Windows kan ikke laste de lokalt lagrede profilene. Mulige årsaker til denne feilen, kan være utilstrekkelig sikkerhetsrettigheter eller skadet lokal profil. Hvis dette problemet vedvarer, kontakter du systemansvarlig. DETAIL - Systemet kunne ikke tildele nødvendig plass i en registerlogg. Windows kan ikke laste de lokalt lagrede profilene. Mulige årsaker til denne feilen, kan være utilstrekkelig sikkerhetsrettigheter eller skadet lokal profil. Hvis dette problemet vedvarer, kontakter du systemansvarlig. DETAIL - Systemet kunne ikke tildele nødvendig plass i en registerlogg. Windows er helt klikk nå.. Får ikke trykket på noe omtrent :S Hva må jeg gjøre ??? Endret 26. desember 2004 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Får vel nesten trekke det til bake... Jeg gikk på Hjemmesiden til windows.. og når jeg kom inn der reb00ta pcn min seg LOL Og nå funker det... hoho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå