Gå til innhold

Hva syntes DU skal legges til i spillet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

um...hvaforno? det virker jo litt teit...burde være mulig å lage alle våpen/items man kan bruke da!

mer trade/craft skills tror jeg må til hær...muligheten til å farge ting selv via dye ala. DAoC er også en ide...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Våpenet i NE logoen er en "moon glaive". De fins bare i Warcraft-verdenen.

En vanlig glaive er en sånn lang pinne med en kniv i enden som du finner i D2 f.eks.

Aha! Da skjønner jeg. Finns det noe bilde av denne da? I det minste noe som kan ligne? :D

Det jeg har fått med meg er at det går ann å lage arrow-bags gjennom leatherworking! Det er vel det eneste du kan lage som har noe med pil-og-buer å gjøre...

Det stemmer, i Leatherworking kan du lage "Quiver". Tror det er sånn det skrives. Der kan man vel også lage noe av det samme til riflene...noe til å ha skudda i.

Menneh, inn i Azeroth nå :D

Lenke til kommentar
Tror ikke det nei. Har selv lest den, men fikk ikke med meg at den verdenen bak den mørke portalen ble ødelagt.

Var det ikke derfra orcene kom første gang når Medivh slapp dem gjennom?

Jo, det er ingenting igjen på andre siden av The Dark Portal nå. Står det i historien. Orcene sitt hjemsted ble fullstendig ødelagt og de ble tvunget til å tilbringe resten av livet sitt på jorda.

Må være noe der. Spillere ved senere oppdateringer vil få muligheten til å gå igjennom...

For dere som lurer på hva som faktisk har skjedd i Warcraft universet siden starten kan lese seg igjennom dette Warcraft Story

Orkenes verden Drenor ble ikke fullstendig ødelagt under Warcraft 2x: Beyond The Dark Portal. Verdenen ble revet i filler og mye ødelagt men i Warcraft 3x: the Frozen Throne dro jo Prince Kael'thas og Lady Vash sammen til Dreanor for å slå seg sammen me Illidan og bygge en ny base der. Området de drar til omtales jo som Outlands men er egentlig restene av orkenes verden Drenor.

Expansion Packs til WoW vil nok inneholde Northrend og en del av øyene på Azeroth. En mulig expansion er jo områdene i outlands eller igjennom andre portaler som er beskrevet i historien til Wacraft Universet. Hvis Blizzard legger til player byer vil nok ikke de komme i den Azeroth men heller i outlands eller andre verder som man kan komme til. Mulighetene for å bygge ut WoW er jo faktisk så godt som uendelige. Historien til Warcaft Universet gir i alle fall Blizzard mye spillerom for viderutvikling. Dette er selvsagt mine tanker og ikke noe er bekreftet eller snakket om av blizzard. Men det er ikke umulig at noe av det skjer.

Personlig tror jeg at Player byer vil være et bra tilskudd til WoW hvis de legger de til i nye områder. Områdene i WoW er ikke så store at de gir plass til store byer. Azeroth vil veldig fort bli overbefolket og trang hvis folk kan bygge sine egne byer.

Men et system for å kolonisere nye verdner på andre sider av portaler ville nok fungere utmerket.

Mer player crafting er også et ønske. Nå har jeg ikke prøvd så mye high end crafting men jeg syns at desto mer craftingmuligheter man har desto bedre. Så lenge ikke spillet bygger kun på det da. Synes blizzard har funnet en bra balanse i WoW nå men flere valgmuligheter innen hva man vil jobbe med skader jo ikke.

Nye Expansionpacks kommer jo mest sannsynlig til å øke lvl cappen til players på et vis og det vil nok føre til høyere tradeskill muligheter også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...