Gå til innhold

Hva syntes DU skal legges til i spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser mange synes dette været er så fabelaktig spennende. Dette er selvfølgelig fint å se på.. Helt til man er 40+ i et raid og det begynner å plaskregne. Som om ikke FPS'en er ganske lav fra før på det tidspunktet blir den iallefall ikke bedre. Så om dette kommer håper jeg at det finnes en tab, jeg kan slå denne featuren av med. Hvis ikke kommer det vel i Cosmos antar jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

I EQ2 kan du iallefall skru av weather effects om ønsket, så da antar jeg at WoW velger samme løsning :yes:

 

Har ennå ikke fått spillt WoW, men om det ikke allerede er i spillet er dette det jeg ønsker: Et utrolig antall forskjellige armor sets. De trenger ikke nødvendigvis ha forskjellige stats på alle, men hadde vært fint om det kunne være et titalls forskellige sett å velge mellom til enhver tid.

 

Det som skuffer meg med MMORPG er når 100 lvl 30 spillere løper rundt og ser identiske ut, kun fordi den armoren er best :no:

Lenke til kommentar
Glaive - A broad-bladed, single-edged polearm. Essentially an 18” butcher-knife on a 6 - 7’ pole.

 

:p

ahh danke danke endelig fikk jeg ett lite innblik i dette våpnet, skjønner hvorfor det virkket som om Dhamon likte det i de bøkene han brukte det.

 

noen som har ett bilde av denne night elf npc'n med dette våpnet? enda bedre noen som vet om det er mulig å skaffe seg in-game?

Lenke til kommentar

Det jeg vil ha i WoW er muligheten til å sette inn penger i banken. Hadde vært greit når du tenker på å spare til mount. Da har du ikke gjort som meg et par ganger, brukt penger på impuls-kjøp. Så hver gang du var innom Ironforge så kunne du sette inn 1g eller mer. Så når du har nådd det beløpet du skal ha, så tar du de ut og kjøper mount. Men det blir mount på meg senere idag likevel. :p Mangler 30g, men jeg klarte å tjene 30g idag. Så jeg skal klare å skrape sammen 30g senere idag også. Grinde grinde grinde. Er litt lei av det nå, men det blir artig å kjøpe seg en grå Ram.

Lenke til kommentar
Også vil jeg ha disse stedene:

Northrend

Twisted Nether

Pandora

Beyond The Dark Portal

og noen øyer rundt The Maelstrom, alltid ønsket å se hvordan det er der, de gamle night elf byene (les historien om warcraft ;) )

Hmm. Ble ikke verdenen bak Dark Portal ødelagt? Leste hele Warcraft historien fra skapelse til WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...