Gå til innhold

Hva syntes DU skal legges til i spillet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg syntes de kunne vert sånn at utsendet ditt ble forandra etter om du var god eller ond. f.eks viss du dreper low levels ville du bli mere og mere ond... nesten som på spillet Fable der du får horn og gule(?) øyne...:devil: det eneste ville vert viss du var undead...litt teit med en undead med glorie og vinger.... :D

Lenke til kommentar
jeg syntes de kunne vert sånn at utsendet ditt ble forandra etter om du var god eller ond. f.eks viss du dreper low levels ville du bli mere og mere ond... nesten som på spillet Fable der du får horn og gule(?) øyne...:devil: det eneste ville vert viss du var undead...litt teit med en undead med glorie og vinger.... :D

Bra forslag det der! :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg syntes de kunne vert sånn at utsendet ditt ble forandra etter om du var god eller ond. f.eks viss du dreper low levels ville du bli mere og mere ond... nesten som på spillet Fable der du får horn og gule(?) øyne...:devil: det eneste ville vert viss du var undead...litt teit med en undead med glorie og vinger.... :D

Uff, ikke bland Fable for mye inn i WoW... =P (Sier jeg som foreslo Barber...)

 

Men en eller annen måte å skille honor på ville ikke vært så dumt. =)

Lenke til kommentar
Tror ikke det nei. Har selv lest den, men fikk ikke med meg at den verdenen bak den mørke portalen ble ødelagt.

Var det ikke derfra orcene kom første gang når Medivh slapp dem gjennom?

Jo, det er ingenting igjen på andre siden av The Dark Portal nå. Står det i historien. Orcene sitt hjemsted ble fullstendig ødelagt og de ble tvunget til å tilbringe resten av livet sitt på jorda.

Må være noe der. Spillere ved senere oppdateringer vil få muligheten til å gå igjennom...

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Funnnet ut at jeg vil ha dette og:

Spillbare Raser:

Pandaren - Spesilisert på Staves, økt spirit og noe mer. Kan være: Warrior, Shaman, Priest, Druid og Rogue.

Dranei - Spesialisert på Blades/Dual Wield, kan melde som nightelf. Kan være: Warrior, Rogue, Priest og Druid.

 

Andre ting:

Secondary Skill - Brewer - lage alkoholiserte drikker. Temp booste diverse stuff eller bare gjøre deg dritings.

Litt bedre fysikkmotor (ikke kunne gå gjennom diverse ting, kun når det vil påvirke kamper og lignende).

Nye modeller til ting, blir lei av å se samme ting om og om igjen overalt.

Nye huler (maaange huler er samme hule med ny farge/maling på veggene).

Lenke til kommentar

Ting jeg vil ha implementert:

 

Forestill deg at du er på vei til "The high Wilderness" som ligger i Feralas, men ikke har snøring på hvor det ligger.

Så spør du om noen vet hvor det er, og hvis de vet de, så kunne de ha tegnet det inn på kartet for deg, evt, la deg få kikke på kartet til han/hun, slik at du får se hvor det er.

 

Evt. en mulighet for å tegne inn ruter på kartet hadde også vært fint.

Lenke til kommentar
Nei du kan ikke bruke glaive foreløpig, men jeg tror vi har to typer glaive, den runde og den virkelige glaiven:

 

Runde og den virkelige (du finner vel ut av hva som er night elf og ikke :p )

Hmm, bare nyskjerrig, men er det snakk om det våpnet som er i logoen til NightElf? I tilfelle så er jo det å finne i spillet. Jeg har dog ikke så mye peiling på story og navn rundt WarCraft, selv om det fasinerer meg :)

 

Her er logoen til NE

 

...og her er våpenet jeg snakker om :)

Lenke til kommentar

Ah, å kunne legge til notes på kartet hadde vært ypperlig! Eventuelt en notebook. Det er ikke SÅ usannsynlig i denne verdenen.

 

En annen side av samme sak er at det hadde vært kjekt å kunne vise andre ting på kartet, som liksom å peke på kartet hvor ting er. Ja, jeg vet man kan pinge minimapet, men nå snakker jeg om worldmapet.

Lenke til kommentar

Ah. Må lære meg å bruke UI-er.

 

Jeg tror et stort savn er å kunne crafte staves. Men jeg ser ikke helt hvem som skulle burde kunne gjort det.

 

Og så hadde det vært moro med professions som ikke er tilgjengelig for alle, sånn type gjemt bort i en krok av verden hvor ingen går, eller ved fullføring av ditto bortgjemte quester eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...