JoeDohn Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vi har allerede first aid, hvis vi alle kunne lagd oss potions selv, ville det ødelagt en del for alchemy.. Jojo, point taken. Noen andre secondaries som kunne blitt moro da? Jo, en ting vi fant ut i CB; det hadde vært veldig kjekt med en Barber i byene, som kunne fikse hår og sånt. Fant ut at dverger ikke er påtenkt tabards - på ryggen har jeg en kappe som når ned til bakken, og på magen har jeg det store flotte skjegget mitt fletta i to tjukke fletter til ned på låra. Bak der en plass skjuler tabarden min seg, og den er faktisk ganske fin (men nå leter jeg etter en gamer.no-guild), så det var litt kjedelig å bruke et helt gullstykke på noe som ikke syns. Som en god dverg tenkte jeg selvfølgelig ikke på å klippe skjegget - gudene forby, bare dandere det litt. Dessuten kan det sikkert være en grei måte å få litt variasjon på karakterene. Kunne jo også hatt unike frisyrer og stiler for de forskjellige byene og landene. =) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tror ikke det nei. Har selv lest den, men fikk ikke med meg at den verdenen bak den mørke portalen ble ødelagt.Var det ikke derfra orcene kom første gang når Medivh slapp dem gjennom? Jo, det er ingenting igjen på andre siden av The Dark Portal nå. Står det i historien. Orcene sitt hjemsted ble fullstendig ødelagt og de ble tvunget til å tilbringe resten av livet sitt på jorda. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 JayHeM: Jo, jeg husker noen foreslo det i beta, men tror aldri blizzard svarte dem. Hadde jo vært stilig da Og forresten, det finnes ingen guilds av gamer.no, det ble ikke noe av den.. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ner'zhul and his loyal Shadowmoon clan passed through the largest of the newly created portals, as massive volcanic eruptions began to break Draenor's continents apart. The burning seas rose up and roiled the shattered landscape as the tortured world was finally consumed in a massive, apocalyptic explosion. svar på spørsmåle om portalen og det bak MEN: Knowing that Kil'jaeden would not be pleased with his failure to destroy the Frozen Throne, Illidan fled to the barren dimension known as Outland: the last remnants of Draenor, the orcs' former homeworld. . There he planned to evade Kil'jaeden's wrath and plan his next moves. After they succeeded in stopping Illidan, Malfurion and Tyrande returned home to Ashenvale Forest to watch over their people. Maiev, however, would not quit so easily, and followed Illidan to Outland, determined to bring him to justice. Så det finnes fortsatt litt igjenn av verda til orcane. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 off topic: Mandarb: fikk du tak i kits til meg? Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Syntest at det skule godt and å få tatoo i WoW Så kunne characteren bli litt mer unik Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 plomma2: det kommer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Har ikkje spelt WoW, men noko som alltid øker populariteten og lengden på eit MMO-spel er nye karaterar, ny magi som du kan utforske. Planetside hadde oppdateringer som tok 4 timer å laste ned med ISDN, så det skulle vel være mulig å legge til karakterer i WoW også Endret 5. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hadde vært kult at når det snødde fks så la snøen seg på bakken Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg syns de bør legge til noe kult til de forskjeligge kvarterne til de forskjellige klassene i byene. Har ingen ide om hva, men jeg syns det burde være en del rogues i "Rogue's quarter" eller mange magifolk i "Mage quarter" og sånn. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg leste et eller annet sted at det vil blir "dynamisk vær" sånn at man kan se at det begynner og bygge seg opp mørke skyer før en regnskur osv.. gleder meg! når man ser at det begynner og blir guffent ute er det bare og samle seg på den lokale taverna og ta seg en pils og et lammelår Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tror ikke det nei. Har selv lest den, men fikk ikke med meg at den verdenen bak den mørke portalen ble ødelagt.Var det ikke derfra orcene kom første gang når Medivh slapp dem gjennom? Jo. Nå husker jeg ikke helt, men de bestemte seg for å ødlegge den portalen og hele originale orke verdenen ble revet i filler. Er ikke sikker assa. Kansje jeg burde lese den delen omigjen Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Mener å huske at The Dark Portal ble ødelagt i slutten av War2 - Beyond The Dark Portal. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Les historia en gang til Det stend at delar av verda deira fortsatt er der.. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det var det jeg tenkte, for jeg trodde at jeg fikk med meg det at Draenor var restene etter orcenes verden. Var en eller annen person som sa 'the old world of the orc is nothing but ashes and burning plains' eller noe sånn... En ting til jeg vil ha: Dranei, ihvertfall som Mob eller NPC. Har alltid hatt lyst til å se hvordan disse skapningene ser ut i skikkelig 3d, dessuten så er de av en eller annen rar grunn favoritt-skapningene mine innen Warcraft :-) Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dranei var de Illiadan hjelpte? de som hadde mange cloacka units? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Dranei var de Illiadan hjelpte? de som hadde mange cloacka units? Stemmer, du kunne hjelpe dem om du ville i et oppdrag, du skulle ødelegge en orc base for dem! Så hjelper de deg oppdraget ditt og i noen baner litt senere, noen har evig cloak.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det som hadde vært skikelig kult, var hvis det ble "konger" for hver rase osv. Den spilleren som var mest aktiv og høyest level i en rase ble konge. Også kunne andre legge ut for å drepe han. Se det for dere: Tauren kommer seg opp til NE, drepe kongen der og det blir erklært krig (vet det er det hele tiden på en måte) også samles 500 stk og går mot tauren osv. Litt rart forklart, men det kunne blitt tøft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå