Gå til innhold

Hva syntes DU skal legges til i spillet?


Anbefalte innlegg

Ja, topic sier det meste ;)

-Si hva du vil ha

-Fortell hva som er bra med det

-Hvordan det kunne skjedd

 

Selv ville jeg ha lagt til hero systemet som kanskje skal komme! Men på en annen måte enn det Blizzard har tenkt seg. Det hadde vært litt stilig om det var slik at når du nådde level 60, hadde spillet tatt en helt ny vending. Det var først da du kunne velge hero-class, men da startet du på nivå 1 igjen! Eller, nivå 1 i et helt nytt system. F.eks hvis du var rogue, kunne du velge mellom (kjapt eksempel) demon hunter eller warden. Warrior kunne blitt om til barbarian eller viking eller noe slikt! Og mange flere muligheter. Det ville ført til at det ble mer variasjon i spillet, etter du nådde level 60 så kunne du valgt noe helt nytt igjen.

Det ville ha vært vanskelig å få det til å funke i og med at du skal falle helt ned igjen, og finne ut om det skulle blitt en ny verden eller om de skulle fortsette i den samme.

Uansett, du velger en ny 'hero class' når du når level 60 som er mye sterkere enn den opprinnelige karakteren du levlet opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg syntes de bør legge te SNØ. dvs. snø i lufta! det savner jeg.

Væranimasjoner skal komme i retail.

 

- Experience numerous changes in weather throughout the world. The game features dynamic skies and clouds giving players the ability to actually see clouds begin to form and change into stormy weather. Fog, rain, and snow are just some of the many weather effects that are in the game.

Dette er sakset fra http://www.warcraftcentral.com/library/world/. De har nok tenkt på det meste skal du se. :D

Lenke til kommentar

Kunne ta seg en tur til landet der Artas holder til..frozen throne plassen!:D husker ikke hva landet heter akkurat no..

men demon hunter class ha vør det feitaste dei kunne ha mekka! + litt nye våpen som kastespyd(viss det ikke finnes fra før da?) glaive weapons som vaktene til NE har..

men først og fremst bør de klare å sette i gang FB!! lei av å vente..

Lenke til kommentar
jeg syntes de bør legge te SNØ. dvs. snø i lufta! det savner jeg.

Væranimasjoner skal komme i retail.

 

- Experience numerous changes in weather throughout the world. The game features dynamic skies and clouds giving players the ability to actually see clouds begin to form and change into stormy weather. Fog, rain, and snow are just some of the many weather effects that are in the game.

Dette er sakset fra http://www.warcraftcentral.com/library/world/. De har nok tenkt på det meste skal du se. :D

Ville ikke stolt helt på den linken der.. Blizzard har selv sagt at de ikke utelukker vær i WoW, men det er ikke en prioritet akkurat nå.

 

On topic: Jeg kunne tenkt meg å se en Carpenter/woodworker profession som omhandlet alt fra staves til Player housing ;)

Hadde rett og slett vært utrolig tøft å kunne kjøpe tomter i WoW, for så å bygge hus der. Kanskje tilogmed dradd det så langt at man kunne leie inn NPC'er til vakthold :love:

Lenke til kommentar

etterhvert vil nok også wow få et system likt det i AO hvor klaner kan bygge seg enge byer\baser.. men d hadde hvert stilig om man i den forbindelse kunne lage butikker som hadde med sin egen prof. å gjøre... å etterhvert, hvis det ble noe bisniss av det ansette NPC'er eller lavere rangerte spillere til å jobbe for deg... hadde vert digg hvis man på denne måten kunne nå høyere lvl på de egenskapene man brukte i forbindelse med denne butikken.. altså at man ikke ble bedre til å bruke sverdet eller kaste spells fordi man var skomaker f.eks.

Lenke til kommentar
Kunne ta seg en tur til landet der Artas holder til..frozen throne plassen!:D husker ikke hva landet heter akkurat no..

Northrend. Om jeg ikke husker helt feil. Kommer nok i en fremtidig expansion skal du se :)

 

Nå vet jeg ikke hvordan AO's player-city system er men det bør ihvertfall ikke komme noe system der man setter opp byer og sånn i selve hovedverdenen. Slik at det "ødelegger" det fantastiske landskapet som er nå. Men det tviler jeg på Blizzard vil gjøre uansett. Kanskje en form for instanced byer eller hus vil funke bedre. Jeg mener no ihvertfall Blizz har sagt at det vil komme Player Housing en eller annen gang...

 

Carpenter/woodworker profession ville vært artig, men de burde også implementere en Bowyer Profession eller noe lignende som kan lage buer og armbrøster.

 

Blizzard snakker jo om å implementere Hero-Classes. Er det noen her som kan fortelle hva de har planlagt om akkurat det? Altså om de har sagt noe konkret om det?

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

i AO har de lagt til et nytt område (så vidt jeg vet) der klanene står fritt til på sette opp sin base... vis du er interesert kan du lese gamer's anmeldelse av den siste exp. alien invasion... men d hadde seelfølgelig vert tilstrekkelig med hus o.l. til leie i forskjellige byer... jeg trur det hadde vert sabla morsomt om man kunne hatt en bi gesjeftigelse inne i spillet som du faktisk har noe igjen for...

Lenke til kommentar

personlig vet jeg ikke hva man skal legge til da jeg ikke kom lenger en rundt level 30 på us open beta, men hero class og player cities hørtes jo gøy ut.

 

men litt off topic: hvordan ser glavie våpnet ut? leste om det i en av dragonlance bøkene men fikk alderi dannet meg ett bilde av hvordan det så ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...