V36a Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Heisann alle sammen. Tenker på å anskaffe nytt skjermkort av typen MSI GeForce 6800. Lurer på om MSI er et kurant merke og om jeg vil få en bra ytelsesøkning fra GFX5600 ultra. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 MSI har en veldig kjøler på kjermkortet sitt. MSI er virkelig til å stole på. Ingenting gale med deres kort. Forskjellen fra merke til merke er som oftest kjøleløsning og bundle. Bundlelen til MSI er kanskje ikke til å skryte av men den holder. Men kjøleren er god. MSI er er bra valg ja. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk skal du ha. Du har fått meg overbevist Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hadde før et MSI 6800, men solgte det ganske fort. En av grunnenen var at jeg ikke fikk åpnet de siste pipsene og etter litt lesing, så skal det være spesielt vankselig å åpne de på MSI sitt. (vet ikke hvorfor) Den andre grunne var at jeg fikk en god pris for kortet og dermed kjøpte jeg meg 6800GT istedenfor Lenke til kommentar
V36a Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ok, men jeg driver hverken med modding eller oc-ing. Liker best at alt er originalt. Men jeg vurderer å kjøpe 6800GT istedet, eller kanskje til og med 6800 ultra, men etter min mening er det mer bortkastet, siden prisen er litt i overkant i forhold til pris/ytelse enda. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tviler på at du vil merke noe særlig mellom et 6800GT og Ultra. Tipper et 6800GT er mer en bra nok til ditt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå