TCK Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei. Aner ikke hvor jeg skal plassere denne topic'en, men legger den her =) Flytt den hvis den ligger feil. Jeg har ei vennine som har ett webcam. Det er ett Creative NX wecamera. Hu har da klart å rote bort cd'en til softwaren... Det hu trenger er ett program som kan ta bilder og filme, og lagre de på _hardisken_. Ikke legge det ut på ei side. Noen forslag til ett slikt program? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 http://www.creative.com Finner nok drivere og software her. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Fant desverre ikke noen program der. Jeg har akuratt likt webcam, og bruker ett program som heter Creative PC-CAM CenterLite, men finner det ikke på siden. Noen alternativer? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kas operativs system har ho? Xp då skal det komme av seg selv Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Her kan du laste ned fra creative sine sider. Velg Kameraer--> web camera--> ditt kamera Så velg operativ system og til slutt språk så trykk gå til land. Sjekket selv og det lå ingenting under norwegian, men hvis du velger engelsk så ligger det en fil der. edit: så ut til at det bare var en update. Endret 26. desember 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kan sende kopi, om det blir krise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå