MacManus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har Abit Kv8-Max3 som har Otes. Jeg vil gjerne koble ut otes'en for den bråker for mye. Jeg nøkket utav ledningen og da gikk alarmen så jeg måtte jo bare koble den i igjen. Men fant ingenting i biosen som gjorde at jeg kunne skru av alarmen. Så hvordan kan jeg da bli kvitt otes'en uten å kjøpe nytt hk? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har Abit Kv8-Max3 som har Otes. Jeg vil gjerne koble ut otes'en for den bråker for mye. Jeg nøkket utav ledningen og da gikk alarmen så jeg måtte jo bare koble den i igjen. Men fant ingenting i biosen som gjorde at jeg kunne skru av alarmen. Så hvordan kan jeg da bli kvitt otes'en uten å kjøpe nytt hk? I stedet for å koble ut hele otes-kjølingen, still den heller ned til 60% vi bios (du finner det under pc heath). Jeg har abit ic7-max3, så går utifra at biosen byr på de samme mulighetene. Lykke til! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har Abit Kv8-Max3 som har Otes. Jeg vil gjerne koble ut otes'en for den bråker for mye. Jeg nøkket utav ledningen og da gikk alarmen så jeg måtte jo bare koble den i igjen. Men fant ingenting i biosen som gjorde at jeg kunne skru av alarmen. Så hvordan kan jeg da bli kvitt otes'en uten å kjøpe nytt hk? I stedet for å koble ut hele otes-kjølingen, still den heller ned til 60% vi bios (du finner det under pc heath). Jeg har abit ic7-max3, så går utifra at biosen byr på de samme mulighetene. Lykke til! Dette funket hos deg? For det kan hjelpe mye. Jeg har regulert den i guru'en men den bråker fortsatt en del. Skal prøve å få pc'en så stille så mulig nå. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg kunne ikke sette den ned på 60% i biosen. Merkelig. Jeg kan bare bruke guru'en Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg kunne ikke sette den ned på 60% i biosen. Merkelig. Jeg kan bare bruke guru'en Hmm. Jaja, jeg prøvde iallefall! Installer speedfan og juster ned volten til otes-kjølingen når du kommer inn i windows. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Har vel ikke en link til hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har vel ikke en link til hvor jeg kan laste det ned? "Your wish is my command" Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Takker for linken. Bare et problem, får ikke opp noen som helst vifter eller lignende. Vet hvordan programmet brukes (gjort det på en annen pc) men vil ikke funke her. Kan ikke regulere noe for jeg får ikke opp noe. Jeg begynner å lure på om jeg har fått et litt merkelig hovedkort nå altså....... Edit: En annen ting som kan indikere at jeg har et litt "merkelig" hovedkort er at CPU tempen min ligger på 20 grader, var nede i 18 i sted. Jeg vet at den ikke er på 20 grader. Ja, jeg har oppdatert bios. Endret 26. desember 2004 av MacManus Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ingen som har svart på denne på en stund, så jeg gir den en liten bump. Har veldig lyst å finne ut hvordan man kan skru av Otes'en. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da er jeg rett og slett ikke sikker. Sikker på at du har nyeste versjon av speedfan? I såfall, prøv en eldre versjon av programmet. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Da er jeg rett og slett ikke sikker. Sikker på at du har nyeste versjon av speedfan? I såfall, prøv en eldre versjon av programmet. Jeg har brukt eldre versjoner før og det funket ikke. Lenke til kommentar
vette Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gå i bios pc healt status - faneq control - så setter du otes faneq control disabled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå