bowelripper Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Har denne mp3-spilleren og lurer på om det går an å bruke andre program enn Creative MediaSource til å laste inn og organisere mp3-ene? #topic endret til et mer beskrivende for tråden, moderator jankee# Endret 9. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 http://redchairsoftware.com/ Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2004 http://redchairsoftware.com/ Takker. Noen som har Zen Touch som kan svare på om USB-kabelen som fulgte med er hvit eller svart? Har to kabler, en svart og en hvit (en av dem hører til en eldre mp3-spiller). Jeg og broren min krangler om hvilken som fulgte med Zen Touch Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min er svart. SItter og ser på den akkurat nå. Men så lenge den har riktig plugg i begge ender burde det vel ikke være så stort problem? Eller? Kirikiri Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Min er også svart. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) min og svart Endret 2. januar 2005 av Kosmo Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du skulle vel også kunne bruke Windows Media Player 10 antar jeg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå