Complexity Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg fikk microsoft wireless optical desktop comfort edition i julegave... det funker topp og jeg er strålende fornøyd..hadde det ikke vært for ett problem!!! når jeg skal spille spill der man må holde inne knapper på tastaturet (f.eks. motogp) så skjer det noe rart!! når jeg svinger så slipper den av å til gassen!! og noen ganger når jeg bremser så slipper den f.eks. svinginga!!! og sånn går det !! er det noen hær som har sånn tastatur-mus pakke og veit om dette er normalt...eller om jeg skal reklamere? heldigvis går det ann å bruke 2 tastatur etter som det er usb! så jeg bare bytter når jeg skal spille!!! men veit dere om d er normalt? vist det er det så må jeg bare leve med det... for jeg NEKTER å kjøpe nytt..siden det er HÆRLIG mus å DEILIG tastatur!!! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 kan ikke si jeg merket noe til sånt når jeg hadde ett logitech trådløst tastature. har du prøvd både PS/2 og usb kontakten. lagt inn drivere? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har instalert drivere og jeg har prøvd både ps\2 og usb porten!! men en ting till jeg kan si er at det skjer vist jeg holder inne en knapp og trykker ca 5 ganger på en annen.. så slipper han den som jeg holder inne.... noen ganger etter ca 2 trykk! og noen ganger etter ca 10 trykk!! men den ligger mest på rundt 5! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 har funnet ut at dette er helt normalt på denne type tastatur. så jeg får leve med det! har ett annet tastatur rett ved siden av.. et slags "spill" tastatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå