brilloverkill Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har et PowerColor Radeon X800 Pro 256 MB Vivo krot som jeg vill få til å rocke litt mere.. hva kan jeg gjøre?? hører sankk om å gjøre noe slik at jeg får 16 pipelines... hvordan gjør jeg dette?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ække sikker men jeg tror du kan gjøre det med rivatuner eller no sånt no. personlig ville jeg først og fremst klokka det vanlig Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) jeg har et PowerColor Radeon X800 Pro 256 MB Vivo krot som jeg vill få til å rocke litt mere.. hva kan jeg gjøre?? hører sankk om å gjøre noe slik at jeg får 16 pipelines... hvordan gjør jeg dette?? http://www.ocforums.com/showthread.php?t=350668 Endret 26. desember 2004 av {Zevz} Lenke til kommentar
brilloverkill Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 okey, dere sier at jeg burde klokke d først.. hvor høy da? kjører 470 450 nå hvor høyt kan jeg klokke får korte brenner og er d noe som slår av kortet før d brenner opp?? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 okey, dere sier at jeg burde klokke d først.. hvor høy da? kjører 470 450 nå hvor høyt kan jeg klokke får korte brenner og er d noe som slår av kortet før d brenner opp?? Ehh, hæ? Forstår ikke helt hva du skriver jeg, Men hvis du laster ned ATi-tools, så klokker den for deg... Sjekker etter grafikkfeil osv... Lenke til kommentar
brilloverkill Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 sorry for skrive feil. ja ska prøve det. har klokka opp til 500 500 nå å d funker fett!! men lurer på d med de 16 pipelines a hva hjelper de til?? å hva er faren med å åpne de?? Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Klarer kortet ditt 520/560 uten extreme artifacts så flasher du biosen i vivo kortet ditt til XT PE. Du flasher først med Gigabyte XT bios Så flasher du med ATI XT PE bios. Da har du fått rocka det skikkelig med et fjellstabilt resultat. Lenke til kommentar
{Zevz} Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 okey, dere sier at jeg burde klokke d først.. hvor høy da? kjører 470 450 nå hvor høyt kan jeg klokke får korte brenner og er d noe som slår av kortet før d brenner opp?? X800 kortene begynner ikke å brenne av høy klokking. De bare slår seg av når varmen i skjernen nærmer seg +100C. X800 er designet for å tåle over 80c . Lenke til kommentar
brilloverkill Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 okey detta høres bra ut :!: er litt noob i detta enda så flashe d i bios, får jeg prog som gjør dette for meg eller må jeg inn å stille d opp selv?? snakket med noe i sta.. og de sa jeg måtte åpne de siste 4 slik at jeg fikk 16 pipelines.. hvor gjør jeg dette?? Lenke til kommentar
brilloverkill Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 hjelp.... de skjedde en feil i windows.. jeg fikk beskje at den resatte den til normalt oppsett.. ikke bra.. å den er ikke mere på 70 C.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå