E.T Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altfor stor, og dårlig glid/kontroll i forhold til de beste mattene per dags dato.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 hmm, nå står valget imellom: Corepad og Qpad er det store forskjeller imellom de ? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Den ene er av glass, og den andre av tøy. Ville uansett også vurdert Razer exatctmat her. Den er glatt som corepad på den ene siden, og lignende Steelpad S&S/func på den andre. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 tror jeg går for corepad.. hvis den ikke duger så selger jeg den..kan umulig være dårligere enn Steelpad 4S .. HGMS301 1 stk. Hyperglide Mouse Skates, MX-2 55,64 68,99 COREPAD 1 stk. Corepad musmatte, glass 200,81 249,00 greit nok ? så at fUnc hadde noe slags anti friksjons middel, hjelper det mye ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 sånn, der var mouse skates + corepad bestilt..håper det blir bra.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Q-Pad er det klart beste valget: *Sliter ikke skatez *Veldig stor *Veldig god glid *Ikke så dyr *Stilig design Den største (like stor som 2 A4 ar) koster 225,- Endret 26. desember 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Altfor stor, og dårlig glid/kontroll i forhold til de beste mattene per dags dato.. "For stor" er ikke et særlig bra argument. Den kan klippes til etter størrelse. Kontroll og glid henger sammen, jo mere det er av det ene, jo mindre er det av det andre. Fatpad er en kontroll-matte laget for dem med _veldig_ lav sense. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) beste hvis man ønsker total kontroll måtte vel være en stor kule i en sokkel med optiske sensorer istedet for en mus og matte. Evt. et belte man har fingertuppene på som beveger seg alle veier. Men tilbake til musematte. Jeg har kjøpt Razer musa(håper jeg vil like den og at den er stor nok til å fylle hånda), men der jeg kjøpte den hadde de ingen gode matter inne på lager atm. Så mens jeg aventer andre varer jeg skal ha, så jeg ikke får mye frakt for en musematte, så lurte jeg på hvilke underlag Razer fungerer bra på? Samt hvilke musematter denne er best med. Endret 26. desember 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 sånn, der var mouse skates + corepad bestilt..håper det blir bra.. Klokt valg, men det følger faktisk med skates... Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 mx510+steelpad=best ever.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) sånn, der var mouse skates + corepad bestilt..håper det blir bra.. Klokt valg, men det følger faktisk med skates... da er det fint å ha litt ekstra edit: ordren er fremdeles ikke bekreftet..så jeg kan jo bli overtalt enda Endret 26. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Lenniz, vil anbefale deg å avbryte ordren og kjøpe Q-Pad. Corepad er veldig liten, sliter skatez og trenger en matte under selve matta for å bli holdt på plass. i forhold til størrelsen er den utrolig dyr. Søk etter Q-Pad review på google.com, og sjekk her: www.qpad.se Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 har du testet q-pad sammen med MX510 ? kanskje jeg prøver q-pad lowsense.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ^ Er fullstendig enig i det Mongo FuRY skriver. *Overtaler* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 hmm.ja corepad så litt liten ut..doh, nå bestiller jeg q-pad lowsens + skates, også gidder jeg ikke endre mer, takker for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er ikke meningen å stjele tråden, men bedre å spørre her enn å åpne en ny tråd. Hvilken matte passer best med Razer diamonback musa? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er ikke meningen å stjele tråden, men bedre å spørre her enn å åpne en ny tråd. Hvilken matte passer best med Razer diamonback musa? qpad Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ok, hvorfor? Den er en lasermus og ikke optisk i gammel forstand? Hvilke underlag passer dårlig og bra til dette? Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 les litt her om q-pad og razor diamonback Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Steelpad S&S er selvfølgelig det beste valget! Steelpad 4s funker og fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå