Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 skal bestilles i morgen.. til å brukes sammen med en MX 510 + http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS301 må IKKE overstige 300kr. skal bestilles fra microplex. og ikke en bråkete matte! tror nok valget står imellom fUnc 1030 og Corepad, ikke prøvd noen av de så jeg vet ikke.. Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk Qpad til jul. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 kommer litt an på hva du synes du selv trenger... skal du ha en stor gaming matte så ville jeg gått for denne Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har mx310, og en musematte fra Clas Olson for 19.- Funker PERFEKT! Sa du ikke i SO3 at du hadde bestilt da? :S Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg har mx310, og en musematte fra Clas Olson for 19.-Funker PERFEKT! Sa du ikke i SO3 at du hadde bestilt da? :S jo, men jeg kanselerte ordren, fikk litt lyst til å prøve noe annet edit: og det finnes ikke clas ohlson her Endret 26. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
!KO! Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Icemat 2.0, beste valget etter min mening, har den med en mx300 og skatez, Beste som fins Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Icemat 2.0, beste valget etter min mening, har den med en mx300 og skatez, Beste som fins uææ, ikke icemat eller steelpad 4s, noe mer bråkete skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Valent Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 se på gamer.no's test av musmatter.. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva med Icemat? og ikke en bråkete matte! er det svar på hvorfor han ikke tar icemat? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Holder meg fremdeles til den gode gamle Steelpad 4s. Men du må holde den ren for støv og diverse for at den skal bråke mindre under bruk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) se på gamer.no's test av musmatter.. har lest den, og den fikk meg bare til å bli enda mer usikker. Endret 26. desember 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jeg har func selv, men synes den kan være bitte litt for liten.. og den jeg anbefalte over er større enn func men med samme overflate (flere av kompisa mine har den) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg anbefaler Corepad, har den selv sammen med en MX510, og mener denne kombinasjonen er bedre enn MX510 og fUnc. Har testet begge, så jeg vet hva jeg snakker om. Corepaden føles rett og slett glattere og mer presis, mens fUncen ikke var dårlig, men jeg syntes den manglet det lille ekstra.. Håper forvirrelsen blir mindre nå Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ville selv gått for corepad, Q-pad eller razer exactmat. Jeg tviler sterkt på at de som anbefaler Icemat, func og everglide osv har prøvd de to overnemnte mattene Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Ville selv gått for corepad, Q-pad eller razer exactmat. Jeg tviler sterkt på at de som anbefaler Icemat, func og everglide osv har prøvd de to overnemnte mattene jupp, fikk lyst til å prøve noe annet, siden nesten "alle" har enten icemat, steelpad, eller fUnc .. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 du kan jo lage din egen av teflonmattene man får kjøpt på clasern da... de skal vistnok funke eksemplarisk med mx 500 og nyere.. og den er glatt.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 du kan jo lage din egen av teflonmattene man får kjøpt på clasern da... de skal vistnok funke eksemplarisk med mx 500 og nyere.. og den er glatt.. som sagt litt lenger opp, finnes ikke clas ohlson her Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg vil anbefale funcen, bruker den sammen med min mx510, og den er kjempegrei! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Noen som har erfaringer med http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGDESPADXL ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå