blackcom Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei! Kunne tenkte meg å sette inn en større hardisk i XBOX'en min. MÅ man chipmode for at dette skal virke? Trenger ikke muligheten til å spille pirat-spill. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det kommer ikke til og bli lett... tror ikke det går heller men du må i tillfelle ha Orginalt Os osv ... dette er noe som jeg ikke vet om ligger ute men det er mulig... se på xbox scene Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hva skal du med større harddisk hvis du ikke skal ha pirat spill? Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 han sier det fordi han ikek vil at posten skal bli borte og håpa sikkert på litt linker og sånnt;) Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Eller han bare rett og slett skal fylle opp med musikk ifra CD samlingen sin? "På seg selv kjenner man andre" sies det .... Lenke til kommentar
blackcom Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Tenkte kansje jeg bare kunne legge inn alle spillene mine så slapp jeg å legge inn de forskjellige diskene hele tide.....og musikk ja.....hadde vært digg med med jukeboks med non-mp3 kvalitet. Har ikke hatt xbox så lenge, så jeg er litt grønn....hah. Forstår det dessuten som at man ikke kan spille LIVE med modchip, og jeg er jo hypp på live etterhvert da....! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Med x-link kay kan du spille gratis på nett , og det med modchip... Kjøp deg en modchip du , du får en mye bedre media player osv... XBMC som det heter Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er mulig å sette inn større hdd uten chip. Se tutorial på xbox-scene.com. Dersom du har tenkt å bruke denne hdd til noe nytting (film, musikk mv.) bør du modde den... Dessuten, skal du bruke xboxen til Live bør du ikke koble deg opp til live før hdd er byttet. Da blir du bannet etter at du har satt inn større hdd. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Tenkte kansje jeg bare kunne legge inn alle spillene mine så slapp jeg å legge inn de forskjellige diskene hele tide... For å gjøre dette må boxen være modda og skal du koble deg til xbl, må da seff chippen være avskrudd. Kan da bare spille spill som du har på dvd. Endret 27. desember 2004 av _LA_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå