Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Mange som spiller Halo 2, bruker dette til å å spille Live med mange andre. Jeg lurer da på: Hvilken multiplayer bane er deres favoritt? Jeg har egentglih ingen favoritt. Når jeg spiller, tenker jeg ikke på hvilken bane som er gøy og lignende. Når jeg spiller er det full konsentrasjon og fokusering. Men går jeg etter den banen det oftest går best på, må det være Bever Creek eller Zanzibar. Dette er to meget gjennomførte baner. For Zanzibar som ikke er en symmetrisk bane, synes jeg det er utrolig hvordan skaperne har klart å rettferdiggjøre denne banen. Gjennomført! Så i tenker jeg meg om må nesten disse to banen bli mine favoritter. Men nå er jeg trøtt, og jeg kjenner at Jon Blund kommer. så.. Hva er deres favorittbane? Begrunnelser mottas med vin og kjeks Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg må nok si Zanzibar. Føles rett og slett som den mest gjennomførte banen. Ikke rart det var den de viste frem på E3. Mye taktikkeri ute å går her ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå