Degame Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har 2x Samsung MR16R 0828BN1-CK8 som er PC800, 128Mb og RDRAM. Men dette begynner å bli litt for lite til nye spill. Problemet er at RDRAM koster en gooood del mer enn andre typer RAM. Spørsmål 1: Kan jeg bruke andre typer RAM, eller virker Hovedkortet bare med RDRAM? Hvis andre typer RAM ikke går: Vil jeg kunne bruke IBM 256MB PC2700 CL2.5 NP DDR SRDRAM? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du kan bruke RDRAM og siden du har i to identiske brikker fra før av, vil jeg tro du må ha 2x RDRAM 16-bit brikker hvis du skal utvide mengde ram. Du kan IKKE bruke SDRAM/DDR-SDRAM/DDR2-SDRAM desverre, så den brikka du linker til kan du IKKE bruke. Disse : http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10238 Lenke til kommentar
Degame Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ok, men hvis jeg tar ut de 2 brikkene jeg har. Kan jeg da bruke de jeg linket (eller noen andre)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå