Prebo Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg fikk: Troy, (skal byttes inn.. Sett den for mange ganger..) og Gangs Of New York.. Fikk og noen b-filmer av en som har 0 peiling.. Deer Hunter (er vel kanskje ikke en b-film.. Trick or treat og federal protection.. Brutter'n fikk og noen... Rødt Hav, Spiderman2... Og noen til.. Endret 26. desember 2004 av Prebo Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 ikke ingen dvd'r direkte, men fikk penger som var øremerket Stargate sesong 1. og så fikk jeg 2 gave kort som ender opp som filmer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk følgende: Troja Wild at Heart Super Size Me THX 1138 Enter the Dragon The Bourne Identity(skal byttes) Å så kommer jeg til å kjøpe Harry Potter imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Wild at Heart Den er så forbanna bra! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk ingen i år Fikk nesten utelukkende bare pratiske dingsbomser og klær i år. Samma her. Men kanskje like greit. Da slepper jeg i allefall å gå i butikken og bytte. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Wild at Heart Den er så forbanna bra! Er den surrealistisk? Vil ikke gå på den "bommen" og kjøpe mer surrealistiske filmer fra Lynch. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 The Italian Job Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Wild at Heart Den er så forbanna bra! Er den surrealistisk? Vil ikke gå på den "bommen" og kjøpe mer surrealistiske filmer fra Lynch. Tja, nei. Nevn andre Lynch-filmer du synes er surrealistiske. Kan være enig i at Lost Highway er litt på grensen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Her er mine juledvd'er:-Thirteen Days (elsker den filmen) -Taxi 3 (har sett, skal byttes) -Life of brian (har sett mange ganger, skal byttes) -Once upon a time in Mexico (har sett, skal byttes) -The italian job (originalen) (kan låne av kompis, skal byttes) Fikk tilsammen 5 filmer hvorav 4 av de skal byttes. Er thirteen days den filmen om Cuba.krisen? isåfall er den knakanse god Jeg fikk desverre ingen dvd'er til jul i år, men ejg kjøpte band og brothers collection til min far...så eg han da noe å se på Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Shallow Grave The Crow (2 disc edition) Johnny Mnonic (Tihi, jeg digger den. Lenge leve William Gibson og Cyberpunk) Lenke til kommentar
nim83 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Disse fikk jeg: Bad Boys Bad Boys 2 The day after tomorrow Chronicle of Riddick Spiderman 2 Troja Pirates of the caribbean LOTR SE 3 Harry Potter og fangen fra Azkaban Van Helsing EDIT: Flere av disse var Special Edition, og Collectors Edition.. noen med 2 disc og noen med 3 disc.. Endret 27. desember 2004 av nim83 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 KLM Klassikere 1 og 2 Brødrene Dal - Professor Drøvels hemmelighet Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk Scarface og The Godfather dvd collection. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tja, nei. Nevn andre Lynch-filmer du synes er surrealistiske. Kan være enig i at Lost Highway er litt på grensen. Personlig mener jeg nå Lost Highway (selvom jeg tror jeg forsto den), Mulholland Drive og Eraserhead er temlige surrealistiske. Mer har jeg ikke sett av Lynch. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Simpsons sesong 1. Gudfaren collection box. Sopranos sesong 1. AC/DC live at donnington. The Quentin Tarantino collection box. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Tja, nei. Nevn andre Lynch-filmer du synes er surrealistiske. Kan være enig i at Lost Highway er litt på grensen. Personlig mener jeg nå Lost Highway (selvom jeg tror jeg forsto den), Mulholland Drive og Eraserhead er temlige surrealistiske. Mer har jeg ikke sett av Lynch. Vel, The Straight Story (sic!) er ikke spesielt surrealistisk, sammenlignet med de som nevnes. Ikke Blue Velvet heller, så vidt jeg husker. Men surrealisme er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 da har det ene gavekortet mitt blitt til 3 dvd'r Platoon Paton og MP: holy grail Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Goodfellas Led Zeppelin - Led Zeppelin Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 LOTR Extended Trilogy Box Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå