Mallus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Heisann! Lurte på om det er mulig å bruke headset og mikrofon for å snakke med folk, samtidig som jeg hører på musikk i høyttalerne? Altså slik at jeg i headsettet bare hører meg selv og den jeg snakker med, og i høyttalerne bare musikk. Mulig dette har vært oppe før, isåfall beklager jeg at jeg spør igjen. Endret 26. desember 2004 av Mallus Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hos meg går det an med headset og høyttalere samtidig, husker ikke hva jeg har gjort for å fikse det... uansett er vel headset delt i mic in og lyd ut, og da kan du bare dytte inn mic in, så kan du snakke samtidig som du har høyttalere... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 hmm... 2 lydkort ? integrert og pci ? du kan velge pci kortet som standar slik at det blir brukt på musikk, og i programvare til talekommunikasjon sette det integrerte som standard.. det burde jo fungere men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå