fjaeran Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 http://www.audiograbber.com-us.net/ Men husk å instaler en brukbar encoder, jeg bruker å installere Fraunhofer IIS Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 FallenA: Ikke for å pirke, men tror det heter WMA. haha LOL jeg trur han mener Windows Media Player (wmp) Lenke til kommentar
FM Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 FallenA: Ikke for å pirke, men tror det heter WMA. haha LOL jeg trur han mener Windows Media Player (wmp) Oja. Slevfølgelig Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 www.exactaudiocopy.de Beste rippeprogrammet som finnes uten tvil. Hvis du ripper i såkalt secure mode. Så vil det aldri bli feil på wav filene dine. Det vil komme en beskjed om at det er feil i fila, og du vil ikke få lagd den ferdig. Dette er helt genial, står det i loggen at "no errors occured", så kan du være sikker på det. Bruker du EAC sammen med lame, så har du den beste kvaliteten det er mulig å oppdrive på mp3 om dagen. Anbefalt lame verson er 3.90.3. Vet det finnes nyere, men er denne som er mest testa, og etter mye testing ennå gir best resultat. www.hydrogenaudio.org har mye spennende info. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 bruker audiograbber jeg og, men vil gjerne prøve noe annet.. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) bruk bearshare å last ned låten i mp3 (hvis du har bredbånd) men hvis du må rippe da er det helt greit å bruke windows media player 10 (hvis du har godt med tid LOL) EDIT: det er noen kopisperrer ikke WMP tar:( men eller sså er det helt greit. HUSK bruk WMP10 mye bedre enn 9 Endret 18. januar 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
zatan Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ikke glem "cd da" kan også brukes for og komprimere dem minimalt. klart og få 120 sanger på min mp3 med 128 mb Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 men hvis du må rippe da er det helt greit å bruke windows media player 10 (hvis du har godt med tid LOL) Bruker Media Player lengre tid enn andre prog? Jeg er rimlig fersk på dette, så jeg må bare spørre: Er det mulig å bruke LAME på WMP, og evt. hvordan legges det inn? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Exact Audio Copy i secure mode, med LAME 3.90.3 som enkoder (innstillinger: --alt-preset standard). Jeg gidder ikke å forklare hvorfor siden jeg har gjort det utallige ganger før, men dette ER det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå