Demogorgon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 søte.. de fortjener en skikkelig psu. Lenke til kommentar
wowbagger Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Er det noen som vet om det er en sammenheng mellom de beryktede q-tech strømforsyningene som omtales her og qtechnology strømforsyningene som selges hos databutikken, f.eks her ? Navnet tyder jo definitivt på at det er en sammenheng, men samtidig så finnes det en egen nettside for qtechology som da ikke antyder noen sammenheng med q-tec. Strømforsyningene er jo også i en litt annen prisklasse en tradisjonelt for q-tech. Årsaken til at jeg lurer er at jeg besitter en slik qtechnology strømforsyning, og jeg lurer på om den kan være medvirkende årsak til hd-problemer i min maskin som ellers er vanskelige å forklare. Edit: etter å ha googlet litt viser det seg at qtechnology og q-tec ikke har noe annet til felles enn ett relativt likt navn. Qtechnology får bra anmeldelser for sine strømforsyninger, f.eks på slientpcreview, mens q-tec... tja den overlater jeg til andre. Endret 13. januar 2005 av wowbagger Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 har fått med meg det samme. qtechnology skal vistnok være en solid produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå