Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]Legg ut bilder av din moped/MC

siixx0

Anbefalte innlegg

monark fra 77 Min første og helt klart råeste moped

Ja den var en fin årgang av en Monark, jentene snur seg etter Vespa'n min også, selv om den er shabby. Restaureres siden en gang :whistle: .

Har et prosjekt, en Vespa 50 til, dette er en '65 og de er sjeldne. Men den var et orn'li vrak når jeg kjøpte'n. Har holdt på å restaurere den i ett og et halvt år nå (gått tregt), den skal bli 110% strøken til sommeren :cool::yes:

Se bilde under :thumbup:

post-156-1105124218_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
monark fra 77 Min første og helt klart råeste moped

Ja den var en fin årgang av en Monark, jentene snur seg etter Vespa'n min også, selv om den er shabby. Restaureres siden en gang :whistle: .

Har et prosjekt, en Vespa 50 til, dette er en '65 og de er sjeldne. Men den var et orn'li vrak når jeg kjøpte'n. Har holdt på å restaurere den i ett og et halvt år nå (gått tregt), den skal bli 110% strøken til sommeren :cool::yes:

Hehe ja :D

synes det er sinnsykt gøy med eldre mopeder jeg mc og for den den, men mopeder er så lett og pusse opp (hvis du ikke bynner på et rust vrak da ;) )

Sånne ting skal man kose seg med, er ikke noe som og sitte i garasjen og skru på motoren, skjekke om den starter, så skru den ned igjen for et nytt forsøk :cool:

motoren er nå STRØKEN, startet på første kick i en litt kjølig garasje etter 7-8mnd lagring :thumbup:

Denne durer jeg rundt om kring med :w00t:

Hvis jeg ikke tar helt feil er dette en yamaha? 82,83? (er veeldig usikker på det da :p )

men han jeg bruker som dele levrandør og til og fikse kjøretøya av og til hadde en sånn strøøøken inne, han er sinnsykt flink og skru, og pusser opp mopeder og stor sykkler og alt, kjempe kar :thumbup: er det noen som kan skaffe så er det han, skaffer så og si ALT til sykkler :w00t:

så han kan jeg anbefale, heter pål lium bor på håkøya i troms (ca 20-30min kjøring fra tromsø) :yes:

Denne durer jeg rundt om kring med  :w00t:

Hvis jeg ikke tar helt feil er dette en yamaha? 82,83? (er veeldig usikker på det da :p )

men han jeg bruker som dele levrandør og til og fikse kjøretøya av og til hadde en sånn strøøøken inne, han er sinnsykt flink og skru, og pusser opp mopeder og stor sykkler og alt, kjempe kar :thumbup: er det noen som kan skaffe så er det han, skaffer så og si ALT til sykkler :w00t:

så han kan jeg anbefale, heter pål lium bor på håkøya i troms (ca 20-30min kjøring fra tromsø) :yes:

hehe... er en Yamaha ja.. en Yamaha QT, veier hele 48 kilo :p

Kjeden er jo på feil side på Apriliaene!! :tease: Jada, det er mange hissige 125ccm out there. Men men!

Men men. Litt offtopic: Nå skal jeg opp på Løvstakken og ta bilder. Første soldag på flere uker... :yes: Og gjett hvor jeg bor, jo B..g..

Her er noen flere bilder:

scooteren som er din? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...