DanThaMan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hei! Har et stort problem. Norton Anti-virusen min har sletta en fil som gjør at jeg ikke kommer inn på noen ting. Tror fila heter syshid.exe. Hva faen skal jeg gjøre?? Noen som vet? Kan jeg "laste" den ned eller få den fra en annen data? Er det noen som vet hvor den skal ligge og hva den fila egentlig gjør? Er oppgitt! EDIT: Har prøvd XP-cden. (reparere) Men det funka ikke! Takker for alle svar!! Endret 25. desember 2004 av DanThaMan Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Kom på en eller annen rar måte inn på internett med Xp cden min. Fikk lasta ned noen oppdateringer. Nå kom det at den ikke fant rundll32.exe. Noen som ble noe glupere av det? Jeg er helt blank! Endret 26. desember 2004 av DanThaMan Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Litt feilpost. Men den letteste måten å komme seg ut fra dette, er vel bare å formatere Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Formatere, og gå over til AVG Anti-Virus og ZoneAlarm i stedet for schizofrene Norton. edit: Får du ikke gjort noe med Repair installation- cden er vel det den _eneste_ løsningen også. Endret 26. desember 2004 av orcblood Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Postet i Off-Topic: Annet. Feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg