chairgame Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) jeg fikk nettop en amd athlon 64 3500+ fra PC-utstyr.no, som jeg tror muligens er defekt. da jeg åpnet pakken, så jeg at det var en slags hvit væske som tytet ut av en sprekk i siden! jeg tørket av all væsken jeg fikk til, og prøvde og montere, men CPUen ville ikke boote... allt det andre startet, men maskinen bootet ikke, ikke CPUen. skal jeg kreve en ny? Endret 25. desember 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ja vis du ikke har gjort no galt så har du ihvertfall rett til å få en ny cpu men har du prøvd alt? har du sjekka om du har gjort no feil? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja, jeg har koblet alt riktig, prøvd og resete cmos og allt det der men der da vel litt unormalt at det tyter ut en hvit væske fra en sprekk? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 væska tøt ut før du i det hele tatt monterte sant? visst det er tilfellet er det bare å kreve ny. om du har montert først og du er sikker på at du ikke gjorde feil og den ikke er synlig skada skal du også ha ny. men uansett så skal det ikke komme noe hvit ut fra en cpu så krev ny du Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja, jeg oppdaget det før jeg monterte. det kom ut i mellom den platen med "pins" og kjernen Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 da blir det ny cpu på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå