siixx0 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer på hvilket e-post porgram jeg skal bruke for å lese e-maolen min. Windows Explower funker ikke og gidder ikke skrive i url-linjen www.hotmail.com og derreter skrive e-post og passord. noen som kan si meg hvilket e-post program jeg kan bruke. Legg helst med en url! Lenke til kommentar
Morjas Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 The Bat!. Er kanskje det sikreste på markedet. Har også et veldig bra spam-filter. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fungerer Pegasus til dette mon tro? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hvis du skal ha hotmail i mail-klient utenom outlook må du ha et tredjepartsprogram i tillegg til mail-klienten som f.eks http://freepops.sourceforge.net . Vil anbefalle thunderbird fra www.mozilla.org,eller eudora (hvis du har windows). Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Thunderbird er et godt alternativ hvis du ikke skal hente ned Hotmail. Personlig liker jeg ikke noen av disse tredje-partsprogrammene som henter ned fra Hotmail, så jeg bruker Outlook 2003 og er veldig fornøyd. Endret 26. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 outlook express og innebygde eposten i opera synes jeg er gode. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Dobbel Endret 26. desember 2004 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Thunderbird er et godt alternativ hvis du ikke skal hente ned Hotmail. Personlig liker jeg ikke noen av disse tredje-partsprogrammene som henter ned fra Hotmail, så jeg bruker Outlook 2003 og er veldig fornøyd. Microsoft for det som de vil Liker hverken tredjepartsprogrammene eller hotmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå