thomanil Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Heisann; et litt rart spørsmål: har tenkt å bygge en liten og meget diskret kontor-pc til dama. Da snakker vi barebone, trådløst tastatur\mus som kan "legges vekk", så liten støyfaktor som mulig etc. Lurer imidlertid på om det finnes lcd-skjermer som er ekstra små og kompakte \ spesielt egnet for å "folde ned" a la laptop'er. Evt der skjermen kan hektes av foten, f.eks? Den skal stå i et skatoll med låsbar skrå front, der det er en fordel om skjermen kan foldes ned på en eller annen måte slik at skrivebordet kan legges sammen og låses. Alternativet er er å kjøpe en laptop, men det blir en del penger.. spes siden vi har lyst til å spille World of Warcraft sammen. Gidder ikke å betale i hue og ræva for en gamer-laptop når jeg har mange deler liggende til overs for stasjonær pc. Noen forslag her? Og god jul forresten, alle sammen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 kan du ikke kjøpe en LCD skjer med VESA tilkobling for veggfeste? Da kan du nemlig kjøpe en sånn "arm" som du kan koble den på, og bare flytte unna som en annen bordlampe Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 kan du ikke kjøpe en LCD skjer med VESA tilkobling for veggfeste? Da kan du nemlig kjøpe en sånn "arm" som du kan koble den på, og bare flytte unna som en annen bordlampe Jo, har tenkt på det. De vanlige lcd-armene er imidlertid ikke helt hundre for mitt formål; får ikke skrudd på armen på veggen siden det er murvegg. Alternativet er å skru den på selve pulten, men de armene jeg har sett på har et ledd for lite for å kunne flytte skjermen rundt og over.. litt vanskelig å forklare. Noen som har kommet over noen avanserte lcd-"armer"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå