stylar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hei har akkurat kjøpt meg nytt hovedkort. Det er Asus K8N-E DELUXE. Dette hovedkortet støtter bare 1,5 volt AGP skjermkort. Skjermkort som har 1,5 volt skal ha et ekstra hakk i sokkelen som skal ned i AGP-sokkelen. Jeg har lyst på Asus V9999 6800GT, med den har ikke dette ekstra hakket. Kan denne brukes, eller risikerer jeg å ødelegge noe? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er ikke K8N-E deluxe et veldig nytt hovedkort for Athlon64? I så fall så har det nok 8xAGP og dermed støtte for alle nye skjermkort. Jeg tror de vil passe fint sammen, men kan selvfølgeig ikke garantere noe siden jeg ikke har noen av delene selv. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) http://mirror.ati.com/support/pt/faq/agpchart.html 3,3v Universal 3,3 og 1.5v 1,5 V, 0,8 V Dette kortet ¨passer fint med Dette Endret 25. desember 2004 av taz Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Er det ikke tilfelle "H" der? Dvs. alt OK ? Nærbilde av skjermortet: Nærbilde av hovedkortet: Endret 25. desember 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, det skjermkortet vil passe i ditt hovedkort. Begge kortene er nye og det skal ikke være noe problem. Skjermkortet kjører 1,5 volt og hovedkortet ditt støtter 1,5volt. Dette sier jeg med 99,9% sikkerhet. Kan ikke skjønne noe annet ihvertfall. Lenke til kommentar
stylar Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk for svar. I manualen til hovedkortet står det at man skal se etter dette ekstra hakket. Rart de maser om det hvis begge deler er nytt og de passer sammen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Takk for svar. I manualen til hovedkortet står det at man skal se etter dette ekstra hakket. Rart de maser om det hvis begge deler er nytt og de passer sammen? Greit at de maser om det hakket, men som du ser på bildet av skjermkortet så er jo hakket der, på riktig plass. (Lengst fra skjermutgangene) Produsenten av hovedkortet vil bare forsikre seg om at du ikke prøver å putte inn et eldgammelt skjermkort av typen 3,3V, for det vil ikke passe i AGP-porten på grunn av det nevnte hakket. Lenke til kommentar
stylar Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for svar. Yes det virker som en drøm det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå