Moltrez Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Heisann. Har et søskenbarn som er i LAN hos meg, og rett etter han hadde gått ut av CS, så ble han uten internett. Han hadde internett helt frem til igår, da det plutselig ble borte. Aner ikke hvorfor. Han var ferdig med en pcw, så quitet han server, og plutselig datt nettet hans ned. Mitt nett funker fint, og vi prøvde en annen port på routeren, fremdeles var han nettløs. Vi finner hverandres datamaskiner i nettverket, men problemet er at han kommer ikke på internett, og jeg klarer ikke forstå hva som kan være galt. Noen der ute som har noen gode tips ? Har kjørt gjennom C: med Norton Antivirus (0 problems found) Kjørt Ad-Aware og Spy Sweeper og fjernet alt som kom fram der. Tips mottas med takknemmelighet Endret 25. desember 2004 av Moltrez Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det hjelper å fortelle hvilket OS han kjører. Gå i Systemegenskaper, >Maskinvare >Enhetsbehandling - noen konflikter? Har han prøvd å bytte kabel? Lenke til kommentar
warillion Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 restart modem eller ruter. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 skarsk Skrevet 25/12/2004 : 23:43 Det hjelper å fortelle hvilket OS han kjører. Gå i Systemegenskaper, >Maskinvare >Enhetsbehandling - noen konflikter? Har han prøvd å bytte kabel? Han har Windows XP, og jeg har Windows 2000. Kan ikke se at det er noen konflikter nei. Har ikke prøvd å bytte kabel, siden han får kontakt med meg og de andre i nettverket, går jeg ut ifra at kabelen fungerer. Men skal teste deres forslag nå. Så kommer jeg med en tilbake melding. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Restartet router nå. Og det funket faktisk. Takk for hjelpen :o) Lenke til kommentar
warillion Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hyggelig å kunne hjelpe. Bra at det funker nå iallefall Hvem får du internett fra? Ha en fortsatt god jul Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Internett blir levert ifra Catch Communications (1700/512) Kos dere i julen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå