Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 takk ! så ut som at lagerstatus var +20 på alle delene så får det nok på onsdag ^^ *glede seg til å spille hl2* Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) takk ! så ut som at lagerstatus var +20 på alle delene så får det nok på onsdag ^^ *glede seg til å spille hl2* Korfor kjøper du en sånn mus når du skal spille? Plagsom rekalibreringLaserteknologien er meget bra, men den har også noen meget klare ulemper. Selv om det er lite forsinkelse i overføringen ellers, må laseren rekalibrere seg når man løfter musen opp fra overflaten og setter den ned igjen. Dette tar faktisk opp til 0,2 - 0,3 sekunder. Logitech har anerkjent at dette er problem, og det vil nok også mange spillere som er avhengig av rask responstid være enig i. Endret 26. desember 2004 av PCXray Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 takk ! så ut som at lagerstatus var +20 på alle delene så får det nok på onsdag ^^ *glede seg til å spille hl2* Korfor kjøper du en sånn mus når du skal spille? Plagsom rekalibreringLaserteknologien er meget bra, men den har også noen meget klare ulemper. Selv om det er lite forsinkelse i overføringen ellers, må laseren rekalibrere seg når man løfter musen opp fra overflaten og setter den ned igjen. Dette tar faktisk opp til 0,2 - 0,3 sekunder. Logitech har anerkjent at dette er problem, og det vil nok også mange spillere som er avhengig av rask responstid være enig i. Kan ikke si at det er et VELDIG stort problem for meg.. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 har sett en del negativt om razer også skjønner du og er vell ikke alle som har trøbbel med den? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) men er razer noe å satse på da? synes det er litt plagsomt med tråd også virker den så flat Endret 26. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 men er razer noe å satse på da? synes det er litt plagsomt med tråd Razer er en bra mus og, men tråd er irriterende til tider hvis du ikke får den i den vinkelen du vil ha.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Regner med at du ikke gamer siden du vil ha trådløst.. Med tråd eller uten: Razer Diamondback er det beste jeg har vert borti, og jeg har prøvd det MESTE! Av musematter er de tre beste: Q-pad, Razer eXactmat og Corepad Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Regner med at du ikke gamer siden du vil ha trådløst..Med tråd eller uten: Razer Diamondback er det beste jeg har vert borti, og jeg har prøvd det MESTE! Av musematter er de tre beste: Q-pad, Razer eXactmat og Corepad men hvordan er den i hånda? er den flat og ekkel ? liker helst saker som er litt bollete Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Razer koster under 500 på komplett ser jeg ... kanskje den er noe å satse på ? men mx1000 ser så "behagelig" ut , er ikke noe hardcore gamer men vi har da lan og litt spilling hver dag uansett edit : razer saken som var billig var den ekle chameleon saken Endret 26. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Regner med at du ikke gamer siden du vil ha trådløst..Med tråd eller uten: Razer Diamondback er det beste jeg har vert borti, og jeg har prøvd det MESTE! Av musematter er de tre beste: Q-pad, Razer eXactmat og Corepad men hvordan er den i hånda? er den flat og ekkel ? liker helst saker som er litt bollete Razer DB er flat Mx1000 er bollete Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Regner med at du ikke gamer siden du vil ha trådløst..Med tråd eller uten: Razer Diamondback er det beste jeg har vert borti, og jeg har prøvd det MESTE! Av musematter er de tre beste: Q-pad, Razer eXactmat og Corepad men hvordan er den i hånda? er den flat og ekkel ? liker helst saker som er litt bollete Razer DB er flat Mx1000 er bollete me likes bolle ^^ bestiller i morra som sagt blir mx1000 nå har jeg bestemt meg edit: kan jo alltids ta en liten rapport på hvordan den er å bruke på slikt underlag når det kommer da *gleder seg som en unge* takker for all hjelp -F14 Endret 26. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå