Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe av MX1000 og MX900 bluetooth?


Anbefalte innlegg

vell som topic sier skal jeg ha enten mx900 med bluetooth eller mx1000.

jeg har prøvd mx900 og må si at jeg er positivt overrasket ,men mx1000 har jeg aldri prøvd.

har allerede bestemt meg for et billig logitech tastatur som jeg har sett endel anbefale men spør dere om dette også er Logitech Internet Pro Keyboard bra?

 

trenger hjelp snarest ,takker for all hjelp jeg kan få :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemer med MX1000 og SP4

Vet ikke om dette e noe vanlig problem, ville bare opplyse om det ;)

 

Har testet tastaturet, har det ikke ikke, men synes det var veldig "deilig" å bruke. Lette taster og stille (Hvis det ER dette eg har testet :p, ligner veldig)

Tastatur?

 

Derfor kjøper du Mx1000 og Steelpad S&S :p

så jeg kjøper mx1000 ,steelpad og tastaturet som det er linket til i første post?

noen som har prøvd mx1000 og kan si at den er bra?

 

ps!: bluetoothen til mx900 kunne vært gøy å ha fordi pappa har telefon som støtter det

Lenke til kommentar
Problemer med MX1000 og SP4

Vet ikke om dette e noe vanlig problem, ville bare opplyse om det ;)

 

Har testet tastaturet, har det ikke ikke, men synes det var veldig "deilig" å bruke. Lette taster og stille (Hvis det ER dette eg har testet :p, ligner veldig)

Tastatur?

 

Derfor kjøper du Mx1000 og Steelpad S&S :p

så jeg kjøper mx1000 ,steelpad og tastaturet som det er linket til i første post?

noen som har prøvd mx1000 og kan si at den er bra?

 

ps!: bluetoothen til mx900 kunne vært gøy å ha fordi pappa har telefon som støtter det

Jeg har Mx1000 og Steelpad S&S, eneste negative med Mx1000 er at knappene sitter litt løst..

 

 

Edit: PCXray, sorry, så det ikke

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Problemer med MX1000 og SP4

Vet ikke om dette e noe vanlig problem, ville bare opplyse om det ;)

 

Har testet tastaturet, har det ikke ikke, men synes det var veldig "deilig" å bruke. Lette taster og stille (Hvis det ER dette eg har testet :p, ligner veldig)

Tastatur?

 

Derfor kjøper du Mx1000 og Steelpad S&S :p

så jeg kjøper mx1000 ,steelpad og tastaturet som det er linket til i første post?

noen som har prøvd mx1000 og kan si at den er bra?

 

ps!: bluetoothen til mx900 kunne vært gøy å ha fordi pappa har telefon som støtter det

Jeg har Mx1000 og Steelpad S&S, eneste negative med Mx1000 er at knappene sitter litt løst..

 

 

Edit: PCXray, sorry, så det ikke

trenger jeg egentlig musematte? har aldri hatt problemer med å spille rett på treflata her som er ganske glatt jeg . Må ha penger til hl2 også :D

Lenke til kommentar

bah... tar jeg ikke musematte til å begynne med kan jeg kjøpe mx1000,tasta og acNV5 silencer til 1074 med frakt og da har jeg akkuratt nok til å kjøpe hl2 :blush:

 

tror jeg venter litt med musematte så kjøper jeg det bare på lokale sjappa som selger sånnt :yes:

 

 

edit : noen flere som har noe å si? er ørlite i tvil på valg av mus enda

Endret av F-14
Lenke til kommentar
sånn ser det man skal bruke det på ut. hehe til venstre kan vi skimte det som desidert er det mest rævva tasta og mus settet ever labtec settet mitt :blush:

HEHE! Du har akkurat samme PC-bord som meg... Kult :p

 

Jaja, den e jo ganske glatt, men selvom den e glatt kan sånne gummiføtter henge igjen i bordplaten litt. Bare en teori :)

Lenke til kommentar
sånn ser det man skal bruke det på ut. hehe til venstre kan vi skimte det som desidert er det mest rævva tasta og mus settet ever labtec settet mitt  :blush:

HEHE! Du har akkurat samme PC-bord som meg... Kult :p

 

Jaja, den e jo ganske glatt, men selvom den e glatt kan sånne gummiføtter henge igjen i bordplaten litt. Bare en teori :)

nja skal nok kjøpe en skikkelig musematte etterhvert også ,men trenger nv5 først og fremst

 

da har du kult bord PCXray hehe ,men den bakplata som støtter opp hele greia er brukket hos meg

Endret av F-14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...