Gå til innhold

Canon PowerShot S70

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg går rundt og sikler etter nytt kamera, ettersom min "trofaste" eldgamle HP, begynner å nærme seg en tragisk død...

Jeg driver en god del med fotografering med vanlig speilrefleks, men ønsker meg et digitalkamera i tillegg. Det jeg ønsker meg er et kamera som har god bildekvalitet, og mulighet for manuelle innstillinger. Jeghar etterhvert kokt ned de aktuelle kandidatene slik at det er Canon`s S70 som ser ut som det beste alternativet for meg. Jeg så også litt på G6, men jeg vil gjerne ha et kamera som stiller litt mer i lommeklassen.

Er det noen her som har noen erfaring med S70? Er det et godt kjøp? Hva bør jeg godta å betale for det? (på nettet)

Håper noen har noen interressante innspill. HP'en brummer faretruende ved siden av meg her...

Hei og hå!

Endret av Zalooz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv bestemmt meg for å kjøpe Canon S70. På komplett.no selger de dette for 4 995,- Jeg så det også på tilbud i fotobutikken "Click" til 5 300,- tror jeg det var. Har lest en del om dette kameraet og med macro på 4cm og god vidvinkel er dette et bra kamera etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...