colakork Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vel, overskriften sier vel det meste... Har aldri helt skjønt det... Tenkte både sA, s754, s939 og s940. MvH Daniel Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er ikke sikker på de Optronene men på socket A, 754 og 939 er det ganske enkelt. En AMD64 3200 skal tilsvare en Intel Pentium på 3200 Mhz. (Hvis jeg ikke tar helt feil) Lenke til kommentar
colakork Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 ja det vet jeg... takker for det, men lurte mer på hvor mye du må gange med den egentlige GHz på AMD'en din for å oppnå Intel hastighet... (har overklokket litt... ) MvH Daniel Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) ja det vet jeg... takker for det, men lurte mer på hvor mye du må gange med den egentlige GHz på AMD'en din for å oppnå Intel hastighet... (har overklokket litt... ) MvH Daniel Her har du en PR Kalkulator: http://apages.i989.net/hardware/AMDPRCalc/AMDPRCalc.htm Din CPU vil tilsvare en 4000+ om du f.eks kjørte den på 10 x 250MHz HTT. Men du kan nok plusse på litt om du kjører høyere minnefrekvens/HTT Endret 26. desember 2004 av OcMax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå