Gå til innhold

My p900 virker ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke den eneste med det problemet. Søker du litt rundt finner d sikkert et svar.

Men den virker ikke på win 98 selv om det står det i manualen (jeg fikk det iallefall ikke til med win 98, men med xp gikk det fint)

Telefonen må ha minst 30% strøm på batteriet eller mer når du putter den i dockingstasjonen.

Det kan hende at du må "pusse" litt på usb tilkoblingen (DSS 25) på de greiene som stikker opp, for det kan hende at det er dårlig kontrakt.

Hust å sette telefonen i Pc Tilkobling, og ikke Modem på telefonen

Ps: Jeg kan ikke garantere at dette stemmer, men når jeg hadde problemer med min P900 måtte jeg gjøre dette. Men nå er det borte. Aner ikke hvordan det forsvant, men nå virker alt fint.

En annen viktig ting: om du skal følge rådet til crazysteps kan du gi den til meg istedenfor :p

Lenke til kommentar

Takk for råd, MEN jeg har på pc-tilkobling på mobilen og så har jeg installert driveren for syncstation på nytt og restarta pc'en. På phone-connection link nederst til høyre på skjermen trykker jeg og det står at usb/com3 er tilkoblet, men jeg får allikevel beskjed om at p900 ikke er tilkoblet på "min p900".

Nå er jeg blank. Hva er feil???

Lenke til kommentar
har du fjernet programmet og lagt inn pa nytt?

kjorer du antivirus eller firewall software, sa det kan dette vare problemet ditt.

Av erfaring har det ofte var problemet. Det du gjor da er a stoppe programmet ved disabling.

har av brannmuren og mobn har 70% batteri. Så nå skjønner jeg hvertfall ikke.

Noen flere mulige løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...