Schnickaschnicka Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har rette instillinger på mobilen min (se p900) på kabeltilkobling. og har driver til programmet. Com3 er tilkoblet, og når jeg tar i telefonen i pcen kommer det sånn pil som beveger seg på startlinja. Men så kommer det at den ikke er koblet til pcen? det står: IKKE TILKOBLET Hva er feil? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kast telefonen! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Kast telefonen! HÆ? Er du dum? kaste en telefon? Kan noen andre hjelpe Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du er ikke den eneste med det problemet. Søker du litt rundt finner d sikkert et svar. Men den virker ikke på win 98 selv om det står det i manualen (jeg fikk det iallefall ikke til med win 98, men med xp gikk det fint) Telefonen må ha minst 30% strøm på batteriet eller mer når du putter den i dockingstasjonen. Det kan hende at du må "pusse" litt på usb tilkoblingen (DSS 25) på de greiene som stikker opp, for det kan hende at det er dårlig kontrakt. Hust å sette telefonen i Pc Tilkobling, og ikke Modem på telefonen Ps: Jeg kan ikke garantere at dette stemmer, men når jeg hadde problemer med min P900 måtte jeg gjøre dette. Men nå er det borte. Aner ikke hvordan det forsvant, men nå virker alt fint. En annen viktig ting: om du skal følge rådet til crazysteps kan du gi den til meg istedenfor Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg også hadde litt problemer med å koble opp P900 mot pcen innimellom. Men jeg måtte bare prøve flere ganger og så fungerte det etter hvert. Jeg har dessverre ingen gode råd. Men for all del, ikke kast telefonen! For en idiotisk komentar Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Takk for råd, MEN jeg har på pc-tilkobling på mobilen og så har jeg installert driveren for syncstation på nytt og restarta pc'en. På phone-connection link nederst til høyre på skjermen trykker jeg og det står at usb/com3 er tilkoblet, men jeg får allikevel beskjed om at p900 ikke er tilkoblet på "min p900". Nå er jeg blank. Hva er feil??? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 *bump* Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 har du fjernet programmet og lagt inn pa nytt? kjorer du antivirus eller firewall software, sa det kan dette vare problemet ditt. Av erfaring har det ofte var problemet. Det du gjor da er a stoppe programmet ved disabling. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 har du fjernet programmet og lagt inn pa nytt? kjorer du antivirus eller firewall software, sa det kan dette vare problemet ditt. Av erfaring har det ofte var problemet. Det du gjor da er a stoppe programmet ved disabling. har av brannmuren og mobn har 70% batteri. Så nå skjønner jeg hvertfall ikke. Noen flere mulige løsninger? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 kontakt SEM sin support (Sony ericsson Mobile) De burde vite hva annet du kan gjore. jeg har ikke brukt programmet pa noen mnd, sa har glemt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå