HMaster Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Selv er jeg en stor fan av å springe mot folk og skyte med pistol og smg. Magnumen er som regel det våpenet jeg oppsøker først. Får jeg ikke tak i den bærer det mot plasma pistolen. Nedslåing av folk med Plasma Rifla er en personlig favoritt. Bra som skytevåpen, fantastisk som slagvåpen. SMG'en har jeg funnet ut at man skal være forsiktig å slå med. Veldig ineffektiv på det feltet. Noen flere som har slike kjekke ting og tang å dele? Lenke til kommentar
Masse Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg spiller for det meste defence, og da liker jeg å sitte på lur med Plasma Pisolen og et eller annet projektil-våpen i andre handa. Zap og skjoldet er borte. Da er det bare å foryne seg med pistolen eller SMG'en eller hva det skulle være. Plasma Pistol og Battle Riffle skal visst også være en god kombinasjon, men jeg for min del liker å ha begge våpene jeg skal bruke oppe samtidig. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Plasma Pistol og Battle Riffle skal visst også være en god kombinasjon, men jeg for min del liker å ha begge våpene jeg skal bruke oppe samtidig. Jeg bruker plasmagun og Battle Rifle. Begge er gode kombinasjoner, men med rifla klarer du deg bedre på litt større maps. Digger Outlock eller hva den nå heter Hater Sword Duells!! Det er så kjedelig! Hvorfor synest folk det er så morsommt å pwne noen med en spree på 10 kills når de bare bruker sverdet? Ikke det at jeg blir eid av folk som kun bruker det, blir bare oppgitt over folk som "rusher" til sverdet i starten av gamen å tror de kan ha det resten av matchen. Jeg digger de "sylinderne" som står plassert rund om kring på maps, de som eksplodere når du skyter på de. Snipe sylindern når fienden står nært, hvis de overlever, hopp frem med SMG/Magnun å gjørn kål på dem Jeg er litt oppgitt over plassering og valg av våpen i "head to head" gamene, rocket launchern hører ikke hjemme der, spesiellt ikke på de mindre banene (Beaver Creek) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 To magnumer tar alt. Plasma pistol og Magnum funker også. Et skudd med plasma pistolen og deretter ett skudd med magnumen i hodet, så er de dø Når jeg spiller multiplayer oppsøker jeg alltid sverdet og rocket launcheren først. Disse våpnene er som alle vet best. Sverdet er i alle fall bra på litt mindre baner, med mye nærkamp. På litt større baner har jeg begynt å ta sniperen med en gang. Var ikke så god med sniperen før, men øvelse gjør mester! Sukk.. Nå kommer jeg ikke på mer å skrive. Trøtt etter en lite produktiv dag Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 På litt større baner har jeg begynt å ta sniperen med en gang. Var ikke så god med sniperen før, men øvelse gjør mester! Sneipern i h2 er så mye bedre enn 1ern! bomma som et helvette jeg i halo 1, men i 2ern treffer jeg stadig headshot! Noen som har erfart att folk gjemmer seg? i "head to head", med en gang de leder så gjemmer de seg å venter på at tiden skal gå ut!! Hater det! Jeg må inrømme at jeg har gjort det èn gang selv Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Noen gode taktikker på lockout? Jeg sliter alltid der, men i det siste har jeg kommet frem til en taktikk som fungerer halvveis til meg, men bare fungerer som en nødløsning for å hindre at jeg kommer alt for langt ned. Jeg spretter bare i rundt ved den liften, med de to hullene på siden, og det rommet med grønn belysninger. Der har jeg alle våpnene jeg trenger, og flere tilbaketrekkingsruter. Lenke til kommentar
Masse Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg løper gjerne og tar sverdet med en gang. Ikke fordi jeg er god med det, men fordi alle andre er det. Det er bedre for meg at jeg har det, enn at en som pwnzer meg med det har det. Rocket liker jeg å tro at jeg er en hund på. Tror har jeg vunnet hver runde med Rockets only jeg har spilt. Edit: Rocketlauncher og sverd har ingenting på head to head å gjøre. Endret 26. desember 2004 av Masse Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 På litt større baner har jeg begynt å ta sniperen med en gang. Var ikke så god med sniperen før, men øvelse gjør mester! Sneipern i h2 er så mye bedre enn 1ern! bomma som et helvette jeg i halo 1, men i 2ern treffer jeg stadig headshot! Noen som har erfart att folk gjemmer seg? i "head to head", med en gang de leder så gjemmer de seg å venter på at tiden skal gå ut!! Hater det! Jeg må inrømme at jeg har gjort det èn gang selv Jeg synes sniperen i Halo 2 er tilsynelatende lik som i eneren. Eneste forskjellige er at det er X5 zoom i steden for X2 zoom på det andre hakket. Noe som kanskje gjør den litt bedre på mellomdistanse. De som gjemmer seg gjør jo dette for å vinne selvfølgelig. Noe som kan være lurt hvis man har vanskelig motstand, og bare leder med noen få kills. Om bare en kanskje. Jeg personlig liker ikke folk som "camper" når de er i teten. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Rocket liker jeg å tro at jeg er en hund på. Tror har jeg vunnet hver runde med Rockets only jeg har spilt. Rockes only, på f.eks. Beaver Creek, med 16 spillere! Det er virkelig morsomt! Noen som har en god taktikk for: Ascension og Headlong? blir som regel pwned på de.... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Rocket liker jeg å tro at jeg er en hund på. Tror har jeg vunnet hver runde med Rockets only jeg har spilt. Rockes only, på f.eks. Beaver Creek, med 16 spillere! Det er virkelig morsomt! Noen som har en god taktikk for: Ascension og Headlong? blir som regel pwned på de.... Rockets only er noe du også må prøve på Foundation og Lockout da! Mye sprenging på små flater! Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hm.. I Halo 2 funker sentinelen dritbra.. double-magnum funker Liker fortsatt å bruke sniper-rifla på folk i scorpion og de andre kjøretøyene.. Plasmarifla er også bra ..I vanlig Halo så likte jeg best å ta fram plasma-rifla og gå rundt en spiller å skyte på han til han mista skjoldet (For når du bruker plasman så klarer han nesten ikke å bevege på seg), også tok jeg fram shotgun og tok fyren lett.. Den metoden funka!! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Rocket liker jeg å tro at jeg er en hund på. Tror har jeg vunnet hver runde med Rockets only jeg har spilt. Rockes only, på f.eks. Beaver Creek, med 16 spillere! Det er virkelig morsomt! Noen som har en god taktikk for: Ascension og Headlong? blir som regel pwned på de.... Rockets only er noe du også må prøve på Foundation og Lockout da! Mye sprenging på små flater! Rockets only er konge og kaotisk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 må si at min favoritt er shotgunn , den er efektiv og brutal, genial hvist man skal f.eks passe et flagg Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) må si at min favoritt er shotgunn , den er efektiv og brutal, genial hvist man skal f.eks passe et flagg Shotgun er bra, men bare dersom du har lav ping til den som hoster spillet. Dersom hosten bor i USA vil shotgun etter min mening, være ubrukelig. Min erfaring er at shotgun og sword er ubrukelig dersom pingen til hosten er høy. Derfor holder jeg meg til pastma pistol og magnum. Ett skudd med charged plastma pistol fjerner skjoldet til motstaderen og ett headshot med magnum gir kill. Man kan da få en kill så raskt at motsatderen ikke skjønner hva som traff han. Ellers er jo plastma pistol og battle rifle en god kombinasjon. Plastma pistol for å fjerne skjoldet, så bytte til battle rifle, fyre av en salve og motstaderen ligger. Med denne kombinasjonen kan man kaste granater også. Jeg bruker også dual SMG/magnum. Dual SMG/SMG må være noe av det dårligste i spillet, men er selvfølgelig bedre enn sigle SMG. De kombinasjoene som er nevnt over vil vinne over dual SMG/SMG om man ikke er helt elendig å sikte (eller har lag). Edit: Problemet med plastma pistol er om man bommer med første skudd. Da sliter man litt. Så man må sørge for å være sikker på å treffe. Endret 27. desember 2004 av roolf Lenke til kommentar
roolf Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Noen gode taktikker på lockout? Jeg sliter alltid der, men i det siste har jeg kommet frem til en taktikk som fungerer halvveis til meg, men bare fungerer som en nødløsning for å hindre at jeg kommer alt for langt ned. Jeg spretter bare i rundt ved den liften, med de to hullene på siden, og det rommet med grønn belysninger. Der har jeg alle våpnene jeg trenger, og flere tilbaketrekkingsruter. Tja, man får jo lett tak i en magnum i ett av hullene ved siden av liften. Da er man godt rustet. Noen ganger når jeg hopper ned og det ikke er noen der, går jeg ut til høyre. I det første rommet du kommer til (som er opp bakken) pleier det å være litt action og man kan lett skaffe noen enkle kills på skadeskutte motstadere. Deretter kan man ta til venstre, skyte seg bort gjennom korridoren og gå ned hullet til det grønne rommet med haglen. Deretter bort til liften, ta denne opp, gå ned hullet og lade magnumen (om man ennå er i livet), og gjenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå