PrayingMantis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jasså, døkk sitt og glor Er det mulig og overklokke en vifte heheh ? (Har mitt på det tørre at denne ikke kan være feilposta hvertfall ) Endret 25. desember 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Tviler jeg sterkt på. EDIT: Greit, motbevist. Endret 25. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja, skru opp spenningen så går den fortere (så sant det ikke er en 230V-vifte). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Selv om den kanskje ikke har så lyst eller ork til å kjøre på så veldig mye mer volt. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Alt kan overklokkes. (Jeg kjørte 230 v på switchen min direkte en gang, det ble overheat.) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja... Finn ei vifte uten molexplugg, evt røsk av molexen... Plugg kablene omvendt, og se hvor mye fortere vifta sviver... Husker ikke helt hvordan rekkefølgen min var, men funka helt fint... Erfaring fra prøvebygging av fly, med pcvifter, batterier, teststrømforsyning og diverse... Flyet skulle være isopor.. Viftene var ikke kraftige nok desverre... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 øk volten og kvel levetiden Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg bruker å voltklokke vifter avogtil når jeg kjeder meg Stjal vifter fra et toalett som va tilkoblet et 1,5volts batteri og koblet det til 12volt i pcen sin molex kobling og det funket som faen! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 null problem å overklokke en vifte på skolen lekte vi oss med det. å en 12V vifte går fint på 30V, det vil si den blåser enda mer(bråker mer også) men den blir litt varmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå