Toniz70 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har akkurat solgt min E700 til ei på 13 år. Slettet alle meldinger, mms, bilder etc. Fikk ikke til å slette mine "Tale-lyder" som jeg har spilt inn. OG heller ikke mine bilder som er brukt som bakgrunn, som har blitt lagret i ei mappe under Display-menyen, mine album. DER får jeg ikke slettet bilder, og DER var det selvfølgelig 1 stk bilde som ikke egner seg for barn Hvordan får en slettet denne mappen da? Nokia har en funksjon som heter gjenta fabrikkoppsett, der har jeg skjønt at alt en har lagt inn sjøl blir slettet. Har prøvd å slette alle innstillinger, men bildene i akkurat den mappa ligger like fordømt på telefonen... HJEEELP Noen tips? Lenke til kommentar
GonYx Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Gå på meny nr.7 Spill & Wap, deretter Media - gå inn på bilder/lyder... trykk på valg også slett.. eller du kan bare trykke på slett alle også velg bilder ( nr1 er de som er tatt med kamera, nr 2 er bakgrunnsbilder) Lenke til kommentar
Toniz70 Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Tuuuuuuusen takk for hjelpa! Falt meg ikke inn at noe kunne slettes fra den menyen Men nå er alt i orden, og 13 åringen kan bruke telefonen sin uten å finne ekle voksenbilder Fortsatt god jul til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå