Jonnar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har siklet litt pa laptop i det siste, og har kommet fram til at disse ser greie ut. Alt. 1 Alt. 2 Alt. 3 Sa er sporsmalet for meg, hvilken av disse? Prisen er viktig for meg, men er AMD 64 maskinen et bedre alternativ enn de to andre med tanke pa specs i forhold til pris, er jeg villig til a legge ut de ca 1300 kr ekstra for den. Maskinen skal brukes til alt fra spill til internett og lekser. Vil ha litt mer frihet enn det jeg har na med familiens pc. (Er utvekslingsstudent i USA) Harddiskplass er ikke et must, 60 eller 80 gb spiller ingen rolle for meg i dette tilfellet. Kan tenke meg en Firewire port, men det er ikke nodvendig... Hvis ingen har noen andre (og bedre) forslag, som ikke overstiger den prisen som er satt (max $1300), er det disse tre jeg er interessert i. Setter pris pa alle forslag! Edit: Newegg.com kan vel kanskje ha noe ogsa? Endret 25. desember 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Den første ville jeg utelukket med en gang, grunnet integrert grafikk. Den andre er heller ikke noe mtp grafikk og jeg vil tippe batterilevetiden er veldig lav i tillegg. Den siste har greit skjermkort, er relativt tynn, selv om den veier en del. Jevnt over er den siste en veldig bra maskin og egentlig i en annen klasse enn den første og kanskje den andre. Newegg hadde ikke noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå