banantiss Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har ikke vært så glad på 3 dager nå se her og her dere skjønner hvordan jeg har hatt det!!!!! Skal jeg si hva feilen var?? dere kommer ikke til å tro det? jeg var uten cs hele juleaften MEN NÅ er det COUNTER STRIKE Endret 25. desember 2004 av banantiss Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal jeg si hva feilen var??dere kommer ikke til å tro det? Hva var feilen? Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 At den helvetes tlf kabelen skulle være kobla til adsl splitteren etter jeg gjorde det fant jeg over 25000 servere etter 3år skjer dette plutselllig tenk a pga den lille ledningen på stua forårskaet hele dritten og det er ikke bare cs det er snakk om men smart er jeg tenk om det hadde skjedd dere, hadde dere noen sinne kommet på å prøve å skifte tlf ledning....neppe Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 dere skjønner hvordan jeg har hatt det!!!!! Omg .. Jeg har vært gamingless i 3 månder nå begrunna pc feil, og 3 dager på deg seriøst.. Det er og ta i.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dette burde blitt flyttet til "Gullkorn". :-----P Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dette burde blitt flyttet til "Gullkorn". :-----P ja. kontakt enm moderator Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Dette burde blitt flyttet til "Gullkorn". :-----P ja. kontakt enm moderator støttes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå