aspyr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har en shuttle, og får snart et transparent deksel til den. Jeg lurte på om det hadde blitt en fin effekt og pusset plexien litt... noen som har noen meninger om dette, eller kanskje noen bilder av det samme, Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 du vil sikker få en fin efekt.. men om du ser som masse igjenom plexien etter på trur ikkje eg (kjem ann på kor masse du pussa) Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 mm, jeg tenkte at jeg ikke skulle se "rett" gjennom plexien. Om jeg skal gjøre det så tror jeg at jeg pusser på innsiden av plexien, se hvordan det blir seende ut. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ja lurt og pusse på innsida... då får du utsida glatt alikavel... ka har du tenkt og pusse me då? sandpapir? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Er ikke helt sikker. Faren til en god venn av meg jobber på en butikk der de lager ting i acryl, så jeg tenker jeg hører om han kan få gjort noe stilig Der han jobber driver de med blant annet sandblåsing... Kom gjerne med ideer Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 puss inn en logo i pleksien eller noke sånn... de e tøft Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Tenkte på det. En eller annen logo med belysning bak ? Jeg satser på at jeg drømmer noe fint i natt så jeg kommer på noen ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå