Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finne addresse på steam fra webcam på Msn

Anbefalte innlegg

Hvordan Finner addresse på steamen fra webcam på Msn, slik at en kan ta opp steamen ved hjelp av et opptaksprogram?

Ikke noe snagit eller lignende, for dette må du markere selve det du vil ta opp, men der jeg kan bruke microsoft sitt "steam opptakningprogram" eller lignende "mms opptakere"

Har allerede programmet til å ta opp, mangler kun måten å finne ut adressen, url snooper fant det ikke

Endret av div_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ta opp fjortiser som driver å stripper foran webcam nå jah!? :p Hihi..

Kan jo bruke noe som "filmer" skjermen din, eller selvmarkerte områder. Husker ikke helt hva dette programmet heter, men funker helt fint. Blir litt råtten kvalitet, men det er jo msn + webcam fra før av. Orker ikke å finne ut hva det heter akkurat nå, søk på google.com!

Edit: Muligens du kan sniffe opp pakkene selv, og finne ut ip:port. Hvis du har en linux burk hos deg, så kan du ta en ettercap på deg selv. Vet ikke om dette vil funke, men er bare en idee!

Endret av seigmann
Lenke til kommentar

Nix videoer på msn og yahoo..ikke akkurat topp kvalitet, men finner ikke noen på dc++ eller emule, så derfor må jeg prøve å finne steamen sin adresse

så jo at jeg ikke ville ha noen program der du mp markere skjerm for å ta opp, men ser ut som om det ikke går an å finne adressen på steamen....jaja

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...