Asbjørn² Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk en Creative Zen Touch til Jul :-) , de medfølgende ørepluggene er elendige. Jeg har derfor sett på noen fra Sennheiser og Beyerdynamic: Beyerdynamic DTX-20 Sennheiser MX 500 DTX-20 har større frekvensområde enn MX 500, som selvsagt er en fordel, men har kansje ikke noe å si siden spilleren ikke klarer å utnytte dette. Jeg har ingen erfaring med noen av produsentene, hvilken bør jeg velge? Specs på spilleren: # Signal-to-Noise Ratio : up to 97dB # Channel Separation : up to 74dB # Frequency Response : 20Hz - 20kHz # Harmonic Distortion Output : less than 0.1% Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Er alle bortreist i disse Juletider, eller er det rett og slett ingen som vet? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Både Sennheiser og Beyerdynamic er kvalitetsmerker, så det blir nesten en smaksak. Har hodetelefoner fra begge merker her. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Da går jeg for Beyerdynamic Lenke til kommentar
Winters Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Sennheiser all the way! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Både Sennheiser og Beyerdynamic er kvalitetsmerker, så det blir nesten en smaksak. Har hodetelefoner fra begge merker her. Agree. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå