Gjest Slettet+9018234 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Emnet sier vel egentlig det meste. Tekniske innretninger omgir vi oss med både passivt og aktivt. Den elektriske tannbørsten på badet, radioen som står på kontoret, mobiltelefonen m.m. Hva er din tekniske innretning som er helt alfa og omega for en god trivel/livsstil/o.l. ? For min del må dette sies å være mine kjære datamaskiner. Blir svært tomt foruten dem. edit: Helvette, kan være denne er feilpostet. Endret 25. desember 2004 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 vet ikke om jeg skal si tv eller pc(med nett) må liksom ha noe å gå inn og skjekke nyheter og passe på at det ikke har startet en atom krig mens jeg sov Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det må vel bli stereoanlegget. Vet ei om denne tråden hører hjemme her, kanskje heller i Søppel. Lenke til kommentar
simes Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er nok (som for mange andre her) min kjære PC.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det blir nok pcen det ja Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Føler denne tråden hører mer hjemme på søppel elns. For øvrig kommer mobilen og pcen høyt på listen over essensielle tekniske innretninger. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dette er helt uten tvil VASKEMASKINEN! Tenk deg å vaske klær for hånd! Stort sett alt annet klarer jeg meg uten. Bil, stereo, TV, PC, oppvaskmaskin, mobil, video- og foto-kamera ... no prob. Men vaskemaskina, den er et must! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Vel, så JBlack du klarer altså å lese nettavisen uten en pc Dvs. flytter bits manuelt. Nice. Ja denne tråden er vel mer enn tråd som kategoriserer seg som garbage. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vel, så JBlack du klarer altså å lese nettavisen uten en pc Dvs. flytter bits manuelt. Nice. Ja denne tråden er vel mer enn tråd som kategoriserer seg som garbage. Jeg er da vel for p...er ikke avhengig av å lese nettavisen?!?!? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vel, så JBlack du klarer altså å lese nettavisen uten en pc Dvs. flytter bits manuelt. Nice. Ja denne tråden er vel mer enn tråd som kategoriserer seg som garbage. Unable to locate funneh? Hæ? Atte? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, så JBlack du klarer altså å lese nettavisen uten en pc Dvs. flytter bits manuelt. Nice. Se signatur. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Enig med JBlack... vaskemaskinen er viktig!! Oppvaskmaskinen er ikke elementær. Har bodd flere år uten oppvaskmaskin, men det er definitivt en innretning jeg setter STOR pris på. Men hvis vi snakker i en mere overfladisk sammenheng, så er vel mobiltelefonen og PC'en uvurderlige for meg! Mange som kanskje vil si TV'en også, men ser vanvittig lite på TV om dagen, og TV er definitivt noe jeg kan "klare meg" uten. Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Vaskemaskinen er viktig ja. Men skulle ellers klart meg veldig dårlig uten bilen, PC'n og TV'n Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg føler meg litt naken uten mobil og en skikkelig stormlighter, da... ellers så er playstation og tv fine ting som gjør hverdagen litt lysere. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Tror ikke jeg ville klart meg serlig lenge uten pcen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Kanskje pcen. Men tror det er mobilen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Alle synthesizerne mine. They are my babies. Uten dem hadde livet vært tomt. Kanskje PC'n også da. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis du ser det sånn: hvis du bare kunne hatt ett elektrisk apparat, hvilket hadde du valgt? (pc teller som ett...) kanskje varmtvannsbereder... eller en ovn, eller ei lampe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå