Gå til innhold

Ku problem i HL2?


Anbefalte innlegg

Som sagt har et lite ku problem. Ta en titt på bildet som jeg har lagt med.

 

Det var ikke sånn på dagen i går, skulle spille nå og hallo. Noen som vet hvordan man blir kvitt det. Og jeg kan ikke huske at jeg har trykket på noen taster som jeg ikke skulle heller. Jeg vil bruke det siktepunktet som er der til vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der må jeg nok skuffe deg, har nok kjøpt det.

 

Dette bildet er tatt for litt over en uke siden, og som du ser ingen Q i sikte.

 

Ingen som vet hvordan jeg blir kvitt det?

 

Edit:

Og kan du se for deg noen som laster ned HL2 med isdn? Tror det hadde blitt like dyrt som å kjøpe det ;)

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Ser ut som det er noen filer som mangler, sikker på at du ikke har tuklet med noen? Som hwknut sier så burde en reinstallering fikse det.

Nei det er det som er så veldig rart. Ikke rørt noe som helst. Det eneste som skjedde når jeg startet opp var at steam oppdaterte seg. Også kom q i siktet og bokstavene der våpnene er.

 

Jeg får vel prøve å legge det inn på nytt å se om det hjelper...

Lenke til kommentar
Og kan du se for deg noen som laster ned HL2 med isdn? Tror det hadde blitt like dyrt som å kjøpe det wink.gif

Jeg kan derimot se for meg noen som har brent det og gitt det til deg, trenger ikke nett for det ;)

Å ja se der det ville jo ha virket. Det glemte jeg. Da må jo jeg være den største tufsen som finnes.

 

Er det derfor coveret ser ut som det er laget på sløyden og det står verbatim på dvd'en. :hmm::wallbash:

 

Og jeg som betalte 419kr for det, nå føler jeg meg lurt. Skulle ikke ha stolt på den narkomane karen som solgte det til meg. Han skulle jo bare ha litt penger til kaffe.

 

Også ser vi på bildet under også slutter vi å prate om warez...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Og kan du se for deg noen som laster ned HL2 med isdn? Tror det hadde blitt like dyrt som å kjøpe det wink.gif

Jeg kan derimot se for meg noen som har brent det og gitt det til deg, trenger ikke nett for det ;)

Å ja se der det ville jo ha virket. Det glemte jeg. Da må jo jeg være den største tufsen som finnes.

 

Er det derfor coveret ser ut som det er laget på sløyden og det står verbatim på dvd'en. :hmm::wallbash:

 

Og jeg som betalte 419kr for det, nå føler jeg meg lurt. Skulle ikke ha stolt på den narkomane karen som solgte det til meg. Han skulle jo bare ha litt penger til kaffe.

 

Også ser vi på bildet under også slutter vi å prate om warez...

Hei Thor-Arne

Jeg SIER ikke at du har Warez versjonen, men jeg sier at det er FULLT mulig å kopiere et spill enn å laste ned HL2 med den crappy ISDN linja di :p Btw: Selger narkiser HL2? :ohmy: ikke rart dem stadig henger utafor Spaceworld. :!:

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Merkelige saker...

Hva er greia med piratkopiering om dagen egentlig? Bare noen kommer med et litt merkelig utsagn eller problem på et spill, så tar det max en halvtime før det kryr av poster om at en er en "ub3rhaxx0rn00b!!!111oneone" som ikke har råd til å kjøpe spillet selv, er folkefiende#1 og helst skulle vært sett kastrert offentlig med ostehøvel?!? Hva er den greia der for noe? Er alle forhenværende pirater så vanvittig hårsåre, eller er det bare et "glødende engasjement" hos politisk korrekte gamere...?

 

weird.

 

(ja, det er offtopic, men det måtte ut. flame ivei.)

Endret av Glen_
Lenke til kommentar
Det som skjer er at fontfila til hl2 blir fucka opp. Våpen/crosshairs etc er i en egen font i hl2 mappa, og kan jo blir korrupt eller lignende

Skulle jo tro at man måtte ha kødda med fila for at det skulle skje :hmm:

 

kiMMey: Å laste ned 3,5 giga med 56k modem, det står det jo litt respekt av. Tålmodig kar ;)

 

Glen_: Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...