IronTurd Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jeg er på leiting etter et kabinett som ikke koster allverden, men som likevel er greit. Kravene er ATX format, ikke altfor glorete (dvs ikke for mye lys og leds osv), ca 600-700 kroner og jeg har PSU. Ser på Air Black og Iglo 4 Har noen erfaringer med et av disse kabinettene. Hvilket anbefaler dere? (posten er endret) Endret 27. desember 2004 av Lactobacillus Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 jeg ser etter server kabinett, og dette ser veldig bra ut det har mange plasser til hardisker og det er billig jeg ville anbefale det, men jeg har ikke noen erfaringer med det da Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Har forandret posten noe. Så først på Air Black, men jeg er usikker på om Iglo 4 er et like godt eller bedre alternativ. Noen som har informasjon om kabinettene som kan hjelpe meg i valget? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du må endre på linke til Air Black. kommer bare til framsiden av Microplex. Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Takk, nå er linken fiksa Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har gode erfaringer med AIR black, det eneste du må passe på er å rense støvfilteret foran i kabinettet regelmessig. Støvet liker seg veldig godt der... En kjempehybelkanin som hadde bosatt seg over hele filteret mitt, men det var ikke rensa på 2-3 år da Lenke til kommentar
masterblade Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ikke kjøp air black det suger har hatt det selv brukte det i 2 månter før jeg kjøpte meg nytt.. det bråker og vifte styringen forran fungerer ikke sånn som den skal. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har hatt airsilver. samme kabinett bare en annen farge Bra kabinett med støvfilter og greier. Minuset (Som jeg ser det) var at det var for lite. Men knall kabinett.Kjøp det Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Takk for svar. Men er det noen som har erfaring med Iglo 4, evt Iglo 3? Ser at Iglo 4 er bittelitt større, men hvordan er det ellers? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har hørt bra ting om Iglo 4 også, men har ingen erfaringer med det selv. Så jeg tør ikke anbefale noe... (selvom det godt kan hende det er et kjempekabinett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå